Gå til innhold

Voksiposen for kort/liten for ettåring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som er enige med meg når jeg mener at Voksiposen er for kort for en ettåring på ca 80 cm. Hvis barnet skal ligge utstrakt, kommer jo ikke "dyna" lenger opp enn til brystkassen. Det er jo ikke særlig da, for det er jo godt å kunne dekke til der da, og litt rundt halsen. Denne flippen som kan dras frem øverst, ligger jo ikke inntil. Og en ting til er at underlagskanten rundt hodet, blir så stram. Gnir seg lett på hodet, hvis barnet er av den typen som presser seg oppover. Hva mener dere? Lurer på å kjøpe en annen vognpose...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har til min 1 åring og han er over 80 cm. Den er IKKE for liten. Masse igjen.

Skrevet

Jeg er heller ikke enig. Har hatt en på 20 cm lengre enn din som har sovet i posen uten problemer. Må en etåring ligge i posen som en baby da? Om ikke dyna går helt opp så har du jo de to "flappene" som du kan legge over og du kan jo og bør ha på barnet en jakke av noe slag. Ull synes jeg er fint.

Min og mine venninners erfaring er at du ikke finner noe større enn voksi (men vi har kanskje ikke lett for mye), utenom den store nye voksien da.

Skrevet

Iris er 80 cm og 18 mnd og det er masse lass i voksiposen enda. Voksiposen finnes i noe som heter Aktiv 0-6, kan brukes fra baby til 6 år... ikke er de så dyre heller.

Skrevet

Min gutt er et par cm lengre enn ditt barn, og jeg tok en avgjørelse i butikken i går og kjøpte voksi aktiv 0-6 år. Og jeg er så utrorlig glad for det! Våknet opp til snøhel.... i dag, og la han ned i den herlige ullposen, og vet at den kan vi ha lenge. kostet 2200, dyrt -men jeg er virkelig glad for den investeringen allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...