Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Er det noen som vet hvor lav fosterlyden må være før det er grunn til bekymring? Hadde FL på 128 idag. Legen var tydelig ikke fornøyd, men slo seg til ro med det etter å ha tatt pulsen på meg samtidig. I bøkene jeg har står 130 som det laveste. 128 er jo ikke noe særlig lavere, men jeg lurer på hvor lavt det må gå før det er grunn til bekymring. moncha
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 jeg har hørt at det er "normalt" å ligge mellom 120-160 slag.. er du bekymra så ring til føden, de vet det sikkert bedre enn legen din.. kanskje du blir innkalt og får høre den deilige hjertelyden igejn!!
ballong Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Slapp helt av! Ingen fare, babyen sover også og har da ofte ikke så rask hjerte lyd. Neste alle mine lege timer har vært tidlig om morgenen og da har det ligget på 120 til 128, etter kl 12 om ettermiddagen er det fra 140-150. Det kommer helt an på hva slags aktivitet den lille bedriver , akkurat som oss. Min sover altså til langt på dag;)
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Takk for svar Er ikke redd for at noe er galt. Var mest bare nysjerrig på hvor grensene går. Har til vanlig lagt på 140-144 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå