Gå til innhold

"Hva skjer? Har du fått?"

Anbefalte innlegg

I går på uke 36 + 0 tikket altså den første mase-sms'en inn. 4 uker før termin!!! Hva ER det med folk?

Dette var en sms fra en partikollega som jeg faktisk pratet med mandag for en uke siden. - men jeg uteble fra et møte i uka som var nå og da tenkte hun liksom automatisk at jeg hadde født.

Skal bli festlig å sjekke mobilen fremover, tenker jeg.. (selv om det selvsagt er kos å bli tenkt på og sånn.. men jeg føler noen spør av ren nysgjerrighet og ikke fordi de nødvendigvis bryr seg så veldig..)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6897029-hva-skjer-har-du-f%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var vel kanskje litt vel tidlig??

jeg har heldigvis ikke fått noen meldinger ennå, men er jo bare 34+5 i dag...

(har faktisk bestemt meg for å ikke skrive noe på msn min når babyen er ute. er blitt litt rar og hormonell, så det er ei venninne av meg (kjent a siden vi var 3 år) som ikke bryr seg lenger.. er litt snurt, og har ikke snakka med a på msn på en god stund..ja, jeg er rar...)

greia er: hvis folk vil vite så får de spørre meg, men ikke sååå tidlig, vel!!??

klem, klem

Huff - glad vi ikke har sagt termindato til noen.

(nå kommer jo jeg til å føde en uke FØR termin pga KS, og det eneste folk vet er at det blir baby til jul, så denne gangen slipper vi vel uansett mase-sms`er, men da jeg gikk 2 uker over med jenta vår ble det litt stress)

Hihi, det var vel litt tidlig.

Min mor hadde en kjip opplevelse med det der, og det før mobilens tid. HUn var to uker over termin med min bror (som de trodde var ei jente) da hun plutselig fikk en haug med telefoner av folk som gratulerte med den nyfødte, men som samtidig var litt snurte fordi de hadde fått vite det via avisen, blandt annet min tante.

Det viste seg nemlig at det sto en fødselsannonse i Stavanger Aftenblad som startet slik: Hanne og Maren har fått en liten søster...! Siden det da er det jeg og søsteren min heter så trodde alle det var min mor og far som hadde satt inn annonsen, men det var det jo ikke. Min mor gikk enda en uke over, og det viste seg at vi fikk en bror.

JEg tror mange bare er nysgjerrige ja, men heldigvis er det også mange som faktisk bryr seg.

vi har hvertfall bestemt oss for å IKKE SI FRA til moren min hvartfall når fødselen er i gang - hu kommer til å troppe opp på sykehuset og vente i korridorene... hehe..vil ha litt tid med den nye lille familien vår før vi møter andre.. :)) - og slippe telefonmas rett etterpå liksom.. (selv om det er hyggelig at folk er spente)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...