Gå til innhold

Vært å¨kjempebra fødselsforberedende kurs!!!

Anbefalte innlegg

På riksen. Skal dit i morgen oxo. Jm var SÅ bra! Og fått masse svar på alt jeg luerer på og føler meg så bra og trygg! Tror jeg skal velge grønn stue på riksen - uten kunstig smertestillende eller hva det heter.

Alltid en person på kurs som har mange spørsmål eller svarer på spørsmål - og denne gangen var det meg hehe..!! Samboer ble ikke flau, da..vil jo få svar på alt jeg lurer på - derfor jeg er der!!! hihi

Fortsetter under...

joda.her tusler det og går det.. ;)

sliter litt med alt og ingenting, men, men... skal til legen i morratidlig så da får jeg nok snakka ut om hva det er som skjer med meg...

NOE er det i allefall!!hihi

kan nesten ikke vente til ungen er ute nå.. er litt lei, men mest spent og nysgjerrig.. du vet sikkert åssen det er.. hehe

har ikke villet "plage" deg for mye på msn og sånt, fordi jeg vet dere har mye å gjøre, men håper både du og "supermann" har det bra!!!

klem, klem

det er bare hyggelig å chatte på msn! men har vært mye ja..vært mindre inne på bim enn før. skal vel siste tur til ikea på en stund i morgen håper jeg....få kjøpt det de ikke hadde sist..har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært der nå..og det gjør jo bare så H&(/&/&vetes vondt i bekkenet av å gå på det betonggulvet der, må være grusomt å jobbe der og traske rundt kilometervis på de gulvene hver dag!

Lyst å få ut ungen dog, jeg oxo...om tre uker er vel leiligheten klar for en unge, så da blir det mye sex, akupunktur og spurting opp trappene til leiligheten ;) tips: press ned oppå skuldreene ved siden av nakken/halsen - gjør vondt men er "fødselsframskyndende" - virker joikke momentant så er sikkert ok for oss å begynne ca nå snart ;) vi er i uke 36 i morgen juhuu!

Er det bekkenet du sliter med, eller? kan ikke forestille meg hvordan det er å være gravid med plager og barn fra før altså - så all respekt! bedre med en 5-åring ennn 2/3-åring -.men likevel! Håper du får lettet litt tanker osv hos lege i morgen, da!

sliter ikke direkte med bekkenet.. mest venstre side, pluss at skuldrene og ryggen ikke vil noe særlig mer..

men, men, det går snart over!! jaaaa!!!

skal få T til å presse på skuldrene\nakken\halsen i kveld, jeg!! hihi

håper ikea har det du trenger i morra, da!!

skal tenke på deg, jeg!!

klem, og lykke til!! hilse hjem!!

Annonse

hehe

hakke tid til å få no unge i morra.. hehe

først er det legetime kl 0930, så er det begravelse 1230, og så skal jeg og marius på halloween fest hos en liten gutt borti gata kl 17.. etter det, DA har jeg tid til å få baby!! ;)

har levert nøkkel og siste rest av timelistene mine på jobben i dag også. deilig å være ferdig med det!!

skulle hilse tilbake fra T.

klem!

deilig å være ferdig med jobb?

jobben min slettet mine avspasreingstimer jeg hadde til gode..jeg skal ikke tilbake dit hvertfall..drittsekker..så jeg er oxo fri som fuglen!

litt av en hektisk dag i morgen du har oxo! leit med begravelse, da...

nå vil J jeg skal legge meg...han ligger i sengen og er syk..jeg skal opp tidlig i morgen, så er vel best uansett.. :))

natta, da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...