Gå til innhold

KYNNER,KAN NOEN HJELPE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med kynner og vil dele dem?

Jeg er 21+1i dag. Begynte med kynner i uke 19, ikke plagsomme. Vesla har vært enormt aktiv fra uke18. Hun sparker og driver hele døgnet. Og for moro skyld har jeg begynt å telle litt spark. Kommer opp i 11 spark om gangen. Men i går kveld begynnte kynnenne å bli verre. De kommer ofte og er smertefulle og i går og i dag har jeg kjennt mindre liv enn vanlig, noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har og kynnere, men har ikke begynt å kjenne så tydelige spark ennda...men d kommer vel snart;)

Tror d er litt vanskelig å kjenne spark når kynnerne holder på, og om det går litt tid før de "slipper taket" så kan d jo hende det er derfor du ikke kjenner bevegelsen så lett... Vet desverre ikke nok til å kunne si det sikkert så dette vil igrunnen være ren tipping...;)

18+0

Skrevet

Hørtes kjennt ut dette ja...

Begynte i går kveld, da jeg fant ut att jeg ikke hadde kjent liv hele dagen. Er ca 18 uker, å har kjent liv i ca 3 uker, med tiltakende kraft i sparkene. Drakk kaldt vann og gikk å la meg. Har funnet ut visst jeg ligger på magen, blir det en voldsom aktivitet. Men kjennte ingenting, mannen min vekte meg i morges i 5 tia, å lurte på om jeg hadde kjent noe, men nei. Like etterpå fikk jeg 2 kraftige kynnere som nesten tok pusten fra meg, trodde jeg skulle føde!!! Han ble vettskremt, skal jeg love dere. Men like etter kynnerne var over, kjente jeg mange, kraftige spark, heldigvis:) Tror livmora mi strammer sånn att jeg ikke kjenner sparkene, å kynnerne løser den opp. I mitt forrige SV klarte ikke JM å kejnne barnet mange ganger, fordi den var så hard.Men litt ekkelt syns jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...