Gå til innhold

Hva skjer'a?

Bigga, Matta og lille banan

Anbefalte innlegg

Da er det atter en kveld, og snart en dag lenger i 1. trimester..... Tiden går utrolig sakte!! Mandag 6.nov skal vi på UL på sykehuset og det er med en skrekkblandet fryd. Sist vi var på UL var det bare to tomme fostersekker der.... men vi er opptimistiske og håper alt går bra nå.....

Men så er det kroppen da... hva skjer?? hele dagen går du rundt med karusell i magen og er fryktelig uggen, men fyser på alt som er salt... orker ikke sterke lukter, noe som ikke taler til min fordel da jeg jobber med ungdommer i puberteten...... sier bare SVETTE!

Men ikke nok med det..... fryser hele tiden! sover med ullgenser og ullsokker og joggebukse og har allikevel gåsehud :) kjæresten min sier jeg er gal :) og på kvelden er magen hoven og stor, så det er ikke noe tvil om at man er gravid, og jeg er bare 6 uker på vei :)..... ingen skal liksom vite det ....

Men allike vel, inne i magen et sted vokser det frem et vakkert menneske.... helt utrolig hva to mennesker kan lage sammen. Vi to skal bli til tre om ikke mange måneder..... utrolig nydelig følelse..... vi er de heldigste i hele verden!!! Det er liksom helt greit og være litt kvalm, fryse litt og juge for venner og famile en liten periode da.... den som venter på noe godt.......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6896105-hva-skjera/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...