Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe vinterjakke i oslo?

Anbefalte innlegg

Har lett overalt i hele byen, men finner ikke noe som passer rundt min enorme gravide mage :). har sett i både mammabutikker og vanlige butikker. begynner å bli veldig kaldt nå, så ønsker meg veldig en varm vinterjakke som jeg ikke ser alt for dum ut i :).

er det noen som vet hvor i oslo jeg kan få tak i en sånn en?

Fortsetter under...

Tjalabais!

Spørs litt hva du er ute etter:) Jeg kjøpte meg bare en boblejakke på H&M som så helt ok ut i ørten størrelser større enn jeg ellers ville kjøpt, og regner med den gjør nytta si frem til termin.

Vi må nok regne med å se ut som kanonkuler i tiden fremover, men da har man noe å le av;)

Lykke til!

Jeg vil også ha jakke.Tenkte meg en tur på HM i dag. Går rundt i samboers lange boblejakke, er den eneste jeg får igjen over magen. Har ikke lyst å gå å fryse framover, så jeg håper jeg finner noe i løpet av kort tid. Har ikke lyst å legge mange tusen kroner i en jakke jeg kommer til å bruke kun denne vinteren.

Gravidklærene er jeg blitt lei allerede, alt blir så fort for lite, så da må jeg handle igjen. Er ikke så mye forskjellig å velge mellom, og de fleste butikker har kun S og XS igjen...

Camilla

Hei.

Du bor nusse bor ikke så langt i fra Bjørkelangen, jeg kjørte dit på lørdag. Der er det en butikk som heter Timo som fører mamma-licious, har mamma jakker til 599. Hadde mange igjen da. Tar ca 30 min fra Lillestrøm.

Maiken

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...