Gå til innhold

hormoner???

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke hormoner her nei. har allt under kontroll. til og med når jeg tiliere i dag nesten begynnte å grine pga fargen på veggen, å at jeg ikke vet hvordan jeg skal pynte til jul ennda. ehh...hmm...jah.

hvertfall, jeg syns det er det som er det mest slitsomme hittil. ikke kontroll på følelsene.

jeg har jo ikke helt flippa da, men jeg tror det hender ca an gang om dagen at jeg blir skikkelig urolig,å følelsesmessig ustabil.

flere som har det litt likens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok MANGE som er i samme båt som deg..

jeg begynte å grine før idag fordi katten ikke slutta å mjaue etter mat..

ble så frustrert..den hadde jo fått mat i skåla!!!!!!!

hehee :)

Skrevet

Jepp jeg er hormonell!! Var først lei meg for alt å ingenting, men nå er jeg mer hissig, kjipt!

Skrevet

eller at man begynn å grin før at main ik finn nå klær å ha på om mårran...el ik d e nå go mat i kjøleskape..hehe

Skrevet

he he... Ja, det kan jeg love deg. Har begynt å se på alle slags merkelige dokumentarer. I dag så jeg på en dokumentar på sverige om en kinesisk familie. Kona døde og manen satt alene igjen med 3 små unger. Hylgrein og klarte ikke å la være og se likevel. Måtte jo se hva som skjedde med ungene.. Dakar småtroll.... Uff...

Skrevet

hjertelig velkommen i hormonklubben! haha! =) tror vi er sånn hele gjengen i ny og ne..

Skrevet

godt å høre at jeg ikke er alene:)

nestn så jeg begynner å grine av det også:)

takk snille dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...