mamma til to:) Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 ikke hormoner her nei. har allt under kontroll. til og med når jeg tiliere i dag nesten begynnte å grine pga fargen på veggen, å at jeg ikke vet hvordan jeg skal pynte til jul ennda. ehh...hmm...jah. hvertfall, jeg syns det er det som er det mest slitsomme hittil. ikke kontroll på følelsene. jeg har jo ikke helt flippa da, men jeg tror det hender ca an gang om dagen at jeg blir skikkelig urolig,å følelsesmessig ustabil. flere som har det litt likens?
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 er nok MANGE som er i samme båt som deg.. jeg begynte å grine før idag fordi katten ikke slutta å mjaue etter mat.. ble så frustrert..den hadde jo fått mat i skåla!!!!!!! hehee
en liten i magen Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Jepp jeg er hormonell!! Var først lei meg for alt å ingenting, men nå er jeg mer hissig, kjipt!
mirremamma Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 eller at man begynn å grin før at main ik finn nå klær å ha på om mårran...el ik d e nå go mat i kjøleskape..hehe
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 he he... Ja, det kan jeg love deg. Har begynt å se på alle slags merkelige dokumentarer. I dag så jeg på en dokumentar på sverige om en kinesisk familie. Kona døde og manen satt alene igjen med 3 små unger. Hylgrein og klarte ikke å la være og se likevel. Måtte jo se hva som skjedde med ungene.. Dakar småtroll.... Uff...
Dingeling Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 hjertelig velkommen i hormonklubben! haha! =) tror vi er sånn hele gjengen i ny og ne..
mamma til to:) Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2006 godt å høre at jeg ikke er alene:) nestn så jeg begynner å grine av det også takk snille dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå