Gå til innhold

noen som har vært borti dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

heisannn

jeg sambo og min sønn skal flytte ett stykke unna.. da ville vi ha jentene hans hos oss i 1 uke i mnd.. det var hun enig i helt til i dag... da ville hun gå til mekling osv.. og hun ville ikke sende ungene fra seg pga de er med meg på dagtid når far jobber... jeg er nå gravid og har dessverrre ikke fast jobb..derfor skulle de tilbringe de timene på dagen med meg.. først maste hun om bhg og at de måtte ut en uke derfra også nå er det vist nok jeg som er problemet.. jeg har aldri gjørt hun noe.. har holdt avstand.. men hun har til tider laget noe rot... har sagt rundt at hun skulle ødelegge for oss osv.. vi har nå jentene annen hver helg og det er ikke noe problem. de trives her og alle barna går kjempe bra overens...

 

men nå føler vi at hun er ute etter å bråke litt å være vanskelig... skjønner ikke helt hvorfor, ungene trives hos oss. og hun har fått seg ny sambo... kan hun ikke bare la oss være??????? ta seg av forholdet sitt og tenke på ungene? det blir jo ikke bedre når hun ikke vil la de komme på besøk...

 

en smule fortvilet her!!!!

Anonym

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...