Gå til innhold

Jeg vil ikke ha snø i morgen!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke noe snø nå! Kan ikke måke/skrape bilen pga bekkenløsning, og jeg klarer ikke gå til barnehagen med poden...

Værguder, pliis. Ikke snø i år!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får håpe bønnan dine blir svart...

Skrevet

Takk. Blir det like mye snø som i fjor, vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Grave meg ned til våren kommer?

Skrevet

nei ikke jeg heller huff så fæælt! orker rett og slett ikke snø!

neste år flytter jeg serriøst langt bort fra snø og kulde!

Skrevet

JEG VIL HA SNØ I MORGEN FORDI NÅ ER JEG DRITALEI REGN OG MØRKE VEIER..!

sorry,alle dere som ikke vil ha snø.. =]

Skrevet

Snøen kan godt vente noen dager for min del!!!

Hadde planlagt et besøk til en venninne som bor et lite stykke unna, og om det kommer snø vet jeg ikke om jeg tør kjøre.. Er pysete med bilkjøring alene for tida, gitt...

Skrevet

Håper du slipper snø der du bor, men jeg har ventet på snøen i flere dager. Det snødde litt for to dager siden, og da ble datteren min så glad, og begynte å snakke om snøball og akebrett, men selvfølgelig la det seg ikke.

Hver dag når hun står opp spør hun etter snø. Litt rart at hun er så opptatt av det, for hun har ikke fylt 2 enda, så kan umulig huske forrige vinter. Men hun har sett filmer av seg selv, så er vel derfor.

Gleder meg masse til å ta henne med ut i snøen, så derfor viljeg ha snø. NÅ!!!

Skrevet

Oj oj oj

I Mo i Rana har vi fått masse snø....

Litt vel kaldt nå, men snøen lyser bra opp dag. Litt bedre enn de mørke og regnede ettermiddagene som har vært en stund.

Skrevet

Æsj!!!! Mine bønner ble ikke hørt! Nå er det hvitt ute. Håper det ikke blir mer enn at jeg bare kan koste av bilen i morgen, ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :(

Vanligvis er det greit med snø, for da slipper man all sanda som ungen drar inn..men det er ikke greit nå. Kan noen plugge igjen, eller??

Skrevet

Snøen må gjerne vente litt til her i Tønsberg, for jeg har PUNKTERT et av vinterdekkene mine idag.... Så da må jeg kjøre rundt med reservedekket mitt bak...det er lite sikkert....HJELP!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...