Sunniva- og Majamamma Skrevet 30. oktober 2006 #1 Del Skrevet 30. oktober 2006 .. utskrapning etter MA i uke 11/12. Rar dag, hadde ikke tenkt særlig på det på flere uker men i det jeg slo opp øynene visste jeg at det var i dag! Hvordan visste jeg det, tro? Har 5 dager til termin, og gleder meg og alt det der - men kommer nok alltid til å føle at jeg har et barn for lite. Har psykisk sett hatt et tøft svangerskap, mye pga angsten for å miste, og er sjeleglad jeg snart er ferdig. Måtte hente fram graviditetstesten og en tørket blomst jeg har tatt vare på (fikk bukett av jobben da det skjedde), og hadde en liten "minnestund" alene. Rart at det fortsatt beveger meg så inderlig, siden jeg er gravid igjen og det har gått ett år.... Vet ikke helt hvor jeg ville med dette innlegget, men følte bare behov for å markere dagen. Hadde enormt utbytte av dette forumet i tiden etterpå, og vil ønske alle dere som dessverre er innom her masse lykke til videre. Det er tøft og tungt mens det står på, men som oftest skjer det heldigvis bare en gang i livet. Det er lov til å sørge og rase, og bare du selv kan avgjøre når du er klar for å gå videre! Klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6895736-i-dag-er-det-ett-%C3%A5r-siden/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå