Gå til innhold

Hej =) Er en prøver jeg, og lurer bare på noe ;-)

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke hvordan det var med første barnet mitt, for det var ikke planlagt. Og jeg gikk på p-pillen. hehe..

Reiste til USA for å besøke kjæresten min som studerer der. Jeg reiste dit 13 oktober, fikk mensen 12 oktober. og startet med p-pillene da. Ifølge bruksanvisningen ska det brukes annen beskyttelse også de første 7 dagene. Men det dreit jo vi i da =P

Slutta me pillen dagen etter jeg reiste hjem til norge igjen, og nå har blødninger, merkeli blødning. ikke klart blod som vanlig menstruasjon! Kan det være hormonforstyrringer pga p-pillen, eller er det d som kalles festeblødninger??

hmm...?? =)

Lykke til fremover alle sammen =)=)

Fortsetter under...

Tror nok det kan være hormonforstyrrelser pga avslutt med pillen.. Ring legekontoret så får du sikkert svar.. Slutta selv med p-pillen da jeg reiste på ferie med barna, gubben ble hjemme.. Ble en legnre ferie enn planlagt, for jeg fikk mensen før jeg kom hjem, måtte vente til neste mens med pillen.. Mens kom da 10 dager for sent, det var pga hormonforstyrrelser, og vi var sikre på at jeg var gravid da.. Iom at vi hva så innstilt på et nurk te, så dreit vi i prevensjon.. 1 måned etterpå va vi gravi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...