Etaner Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Noen som har det her ? Fornøyde? Pris? Hvor lenge har dere brukt den? (=
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 jeg har den, bare brukt den i snart 4 uker, men er veldig fornøyd. kostet ca 1500 på babyshop. Vi har hengt den i taket over fotenden av sengen vår...bare å dytte borti med foten når herman vil vugges.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Vi har brukt vår mest fram til hun var ca 5 mnd. Bruker den av og til forsatt. Har to kroker til den i stua, og nå for tiden sovner hun best om det ikke er så mye lyder - altså ikke i stua... Ga 1600,- SEK tror jeg. Fornøyd, ja
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 hele greia koster rundt 3000. mi likte den ikke og den tar en del plass
Line_85 Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Vi har hatt den til Adrian. Brukte den til han var ca 5 mnd + . Vi var kjempe fornøyde. Hukser ikke hvor mye vi betalte. Men jeg tror jeg ikke hadde kjøpt stativet om vi skulle ha kjøpt den en gang til. Var like enkelt og fint når det hang i taket, mener jeg da;) Stativet brukte også endel plass..
vanillaface Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Vi brukte den til tulla var 8 mnd. Fantastisk oppfinnelse:) Jeg fant ut at den var billigst på rudo i ullevålsveien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå