SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 åååh, jeg er såååå lei, de har ringt meg hver dag denna uka, sambo tok tlf i går og ba de slette meg fra registrene sine, men nå ringte de jaggu att!!! jobber de døgnet rundt eller???? åååh, jeg blir så sinna, så nå hevet jeg stemmen og ba de SLUTTE å plage meg!!!! blir ikke penger av å trakkasere folk vettu, det har de tydligvis ikke skjønt!!!
celi** Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 er det mulig a?? hadde jeg blitt forbanna også
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 De ringte meg for 20 min siden også. Jeg bare la på. Er så lei av at de ringer hele tiden. Greit at det går til en god sak men finnes jo grenser til trakassering.
miss u Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 er og kjempe lei de, har støttet de en gang, aldri mer, fælt å si det, er jo en god sak. de gir seg aldri, men nå har jeg lagret tlf på mobilen, så gidder ikke ta den, nytter jo ikke å si man ikke er interessert.
katoes Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 De er ikke snaue de folka der altså. Men bare lurer på en ting. Dere som har fått telefon... har dere reservert dere mot telefonsalg i Brønnøysund-registeret? Vi har gjor det, og det er utrolig sjelden det kommer "tiggertelefoner" hit. Eller kan vi kansje forvente en telefon snart...? For da skal jeg nemlig pønske ut hvordan jeg skal få tatt dem.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har reservert meg mot tlf. salg, men de tlf. kommer fordet.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Lurer nesten på om de kjøpetr listene sine fra liberoklubben eller noe jeg. da det er merklig hvor mange nytbakte mødre de klarer å nå ...hmmmm
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2006 jeg reserverte meg mot tlf-salg i mars, men støttet krybbedødforeninga en gang i mai eller no,(tar jo opptil tre mnd før reservasjonen funker) og etter det har de ringt meg kanskje 20 ganger!! er dritlei, er ei dame som ringer meg hver gang, åååh, og jeg føøøler at hu er ei bitch,hehe=) men, hu må jo tjene til livets opphold hu å stakkar... har lagret nr nå jeg å, og om de ringer en gang til, så sprekker jeg!!! ha en god dag=)
mai mammaen til to Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 når de ringer spørr etter navnet til den som ringer... så spørr du etterpå hvor de har fått nr ditt fra...og at du har reservert deg mot tlf salg...si at du anmelder dem/går til avisen om de prøver seg engang til! tror nok du fort blir slettet da gitt
englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 31. oktober 2006 #10 Skrevet 31. oktober 2006 meg har de ringt 2 ganger, den første bare 14 dager etter at sønnen min døde (han ble en måned), og det dusten i andre enden startet med og si så fint " du vet ikke hvordan det er g miste et barn!!!" skal si jeg tente på alle pluggene og fortalte at jeg akkurat hadde mistet sønnen min, at han burde sjekke opp de han ringer til osv... den andre gangen var når jeg gikk gravid med prinsessa, og når jeg igjen fortalte at jeg hadde mistet sønnen min, ble damen på andre siden satt ut, hun viste ikke helt hva hun skulle si! nå har jeg reservert meg og håper jeg ikke får flere telefoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå