Gå til innhold

Hvilken uke er jeg i, ifølge mine sider..??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

uff.ja! skal prøve å komme meg til legen snart, så jeg forhåpentligvis får svar på mine spørsmål... Hvis jeg bare er 5+6 i dag, kommer vi aldri i verden til å kunne holde det hemmelig til i uke 12!!! Har altfor fremtredende mage...!

thihi! Artig med mage da!

Kan jo være greit å komme seg til legen slik at du får klarhet i forskjellige ting da:) Jeg skal på 1. svangerskapskontroll på torsdag og gleder meg som en unge:) Jeg har jo vært litt ekstra heldig da for jeg har allerede fått smugtitte på spira mi 2 ganger på innvendig UL:) Og jeg får lov å se på den ca 1 gang i uka/hver andre uke:)

9+3 i dag. Ikke farlig å spørre meg:)

Jeg har en skillevegg i livmoren som ikke skal være der. Denne skilleveggen kan gjøre at babyen min ikke får nok plass og jeg er derfor i en risikogruppe for setefødsel og for tidlig fødsel. Det er også større fare for abort.....

Vi slet i 1 og 1/2 år før det klaffet og det var ved hjelp av pergo (hormonkur for å få eggløsning) vi fikk det til. Det var derfor vi ble sendt på UL i uke 7 for å se om det var flerlinger. (Er visst en fare for det med pergo).

har bar en spire i magen og foreløpig ser alt ut til å forløpe som normalt. De er litt redde for at livmoren ikke skal strekke seg like mye på den andre siden av skilleveggen av der spiren sitter da, men foreløpig har den vokst fint på begge sider:)

Nå blir jeg veldig godt fulgt opp synes jeg og føler meg derfor i de tryggeste hender:)

Når alt er som det som det er,er det jo bra du blir tatt på alvor, og blir tett oppfulgt. Lykke til videre med spiren. :)

Nå skal jeg legge meg,er stuptrøtt! har allerede sovet litt på soffan.... :P Natta,jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...