Gå til innhold

September: Da er jeg gravid igjen=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅ, så moro!!!! Gratulerer så masse :o)

jeg svarte på den tråden du lagde for oss prøvere her inne stad... he, he... så er du jammen "på tjukka" med en gang du ;) så gøy da, også så fort da gitt!!!

Ønsker deg lykke til, kos deg masse med voksende mage :)

må innrømme at jeg ble litt misunnelig.. håper jeg kommer fort etter :)

Annonse

Gratulerer så mye :D Er det du som har vært på snarvisitt som anonym på 1 trim fra septemberklubben? Var såå nyskjerrig på hvem det var! Har ikke røpt meg ennå, jeg, men nå ser det ut som det ikke går så bra likevel. Skal på UL i morra, etter masse vonde sammentrekninger i magen og noe blødning *snufs* Unnskyld, var jo ikke meningen å pakke på deg/dere dette, var bare litt godt å få det ut. Men uansett, masse lykke til videre Desireè!

Hei Desiree :o)

Så utrolig gøy at det klaffet for dere så raskt!!!

V

LEV

L

Sees på 1 trim snart... siden vi ikke kan lage en ny månedsklubb.

Men om du trenger en oppmuntring eller spre litt ....er det bare å spre litt babystøv på BliGravid sidene, der er du velkommen om mye annet prat på 1 trimen skulle blir for mye... Og ikke minst her på september sidene er det gøy å følge de voksnede magene :o)

Lurer på hvordan det går med Mamman til Elias og Aminda...kommer nok innom etterhvert når tulla har blitt litt større, og kan fortelle oss hvordan tobarnsmorlivet er :o)

Ta vare på deg selv :o)

Annonse

Hehe....minni. Jeg skjøne hva det betydde da:-)

Nei, jeg er ike anonym på 1 tri. Skriver alltid med nick jeg. En stygg uvane jeg har hehe....

Får håpe alt ordner seg. Kan være mange grunner til blødninger og vondter. Betyr ikke alltid det værste, men jeg skjønner at tanken blir det. Jeg er veldig redd for at noe skal skje. huff.... et svangerskap skaper mye nervøsitet også. ikke bare glede.

ønsker deg lykke til!=)

Gratulerar... Så roligt ;-) Ønskar dej all lycka till o vælgång.

Måste ju tillægga att jag tycker det ær super koseligt att vi e sepgruppen børjar bli med barn o få bebisar igen.. Hær funkar det super fint. Lille Elias e super stolt av sin lillasyster.. ska koza o klemma hela tiden. Underbart att se dem :-)

Lycka till :-)

Gratulerer! Da "slo" du meg gitt :)

Har jo lillesnuppa født 17.09.2005 fra før.

Vi jobber enda med saken, og kan ikke sjekke meg før tidligst den 11. om det finnes en liten spire der inne denne pp!

Krysser nå fingre og tær for det :)

Lykke til og kanskje kommer jeg etter på juli-sidene jeg også!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...