sprellemor Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Min far skal være barnevakt på lørdag. For å gjøre det enklest mulig for ham tenkte jeg at vi kunne lage grøten ferdig på forhånd, og så kan han varme den opp i mikro der, eller noe? Er dette ok eller har noen hørt/erfart at dette ikke er bra. Grøten blir blandet med mme, og jeg tenkte å rive en pære og lagre ved siden av, så kan han blande den i etter oppvarming. Noen?
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 det hadde ikke jeg gjort. Har hatt grøten stående en stund et par ganger føre jeg har fått tømt det ut,og den blir helt flytende og ekkel etter en stund. Men er jo bare å følge pakka da,eller måle opp grøt og bare si hvor mye vann han skal tilsette. 6 og 8 mnd grøtene har også porsjonspakker,men du bruker kanskje den fra 4 mnd?
sprellemor Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 Ja det stemmer, ja. Den blir jo helt flytende. Det hadde jeg glemt. :-) Bruker fra 4 mnder foreløpig, ja. Neida, det er ikke så vanskelig, det går sikkert bra. Det var bare for at alt skulle gå litt lett. Løser seg.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 jeg gjorde det en gang jeg...grøt med vann da. det gikk helt fint, men ville ikke gjort det hver dag =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå