Gå til innhold

Dere med emmaljunga vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det regntrekket som følger med vognen, er dere fornøyde med det???

Jeg er ikke, det holder ikke en regnskur ute, bare duskregn.

Har dere kjøpt et nytt regntrekk, i såfall hvilket da?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et nytt, merke "ba-bé". Husker ikke hvor det ble kjøpt, men det er stort og holder regnet ute (Emma Classic vogn)

Skrevet

nei!!! men de i butikken sa og at detikke var noe bra og anbefalte å kjøpe et annet

jeg bor i bergen...så har tenkt å kjøpe et nytt et... men har vanntett sovepose..så tror kanskje det går greit..får se litt utover høsten/vinteren

Skrevet

Jeg har to stk Duo Edge vogner, og begge to har helt likt elendig regntrekk. Men siden jeg har kjørt Emmaljunga til begge barna begynner jeg nå å venne meg til det likevel, dvs jeg tar alltid trekket på bagen hvis det er meldt dårlig vær, og skal lillegutt sove ute, så setter jeg en paraply over. Husker jeg travet gjennom snøkaoset med storesøster for 2 år siden, hadde da et tisselaken under regntrekket, he he...

Jeg har vurdert å kjøpe det gjennomsiktige regntrekket fra Emmaljunga, men vet ikke om det føres lenger. Kjøpte det ikke da jeg så det for 2 år siden fordi jeg var redd det skulle være så stort og uhamslig å dra med seg rundt at jeg likevel ikke ville brukt det :o/

Skrevet

eg har ikkje hatt noke problem me mitt regntrekk... de e de grå me refleks stripe på sant?

Skrevet

jeg har riktignok bare brukt trekket en gang i ordentlig regn, men da virket det bra. regnet prella av som det skulle. håper det holder, ellers får jeg vel kjøpe et nytt.. for den som nevnte gjennomsiktig regntrekk fra emmaljunga, så så jeg at de hadde det i katalogen sin for 2006. :)

Skrevet

nei, det er noe dritt! dama i butikken advarte meg, men de hadde ikke andre inne da jeg kjøpte vogna. skal opp igjen i morgen og satser på et skikkelig regntrekk da!

Skrevet

Synes mitt er bra eg.Vannet preller av....

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med regntrekket, syns det er greit nok når det regner litt men blir vått gjennom etter en kraftig skur, men det som er mest dumt er at etter jeg byttet til sportsvogndelen så slenger det jo bare rundt. I går kom det et vindkast og vogna så straks ut som en ballong....Nei, må få kjøpt meg et annet regntrekk..men ellers er jeg veldig godt fornøyd med vogna!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...