ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Noen forslag til hva hun bør ønske seg? Er 8 mnd i jula Blir glad for tips =)
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Det lurer eg også på. Er så vanskeleg å vite kva eg skal kjøpe.
*jaja* Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Her er en side, hvis det er leker du er ute etter. http://www.fisher-price.com/no/myfp/age.asp?age=8month Se også leker til 9-10 mnd. Masse artig. Ellers kan man ønske seg sengetøy, klær, bestikk og servise bl. annet.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2006 Det var en fin side, *jaja*! Takk! Ellers hadde det vært kjekt med noen tips til litt praktiske ting også, om noen har noen idèer?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 robeeztøfler. De er kjempesøte i skinn. Veldig gode til barn som begynner å gå/krype... Se www.robeez.com www.alveslottet.no har billigere og like bra tøfler som ser like ut Jeg skal kjøpe disse til lillegutt
lifa og Eline Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Sbuppa her er riktignok 10,5 mnd. rundt julaften men svarer på hva jeg kunne tenke meg til henne. Duplo er en selvfølge, flottte farger og fine klosser å bygge med. Ønsker oss klær, har gitt min mor beskjed om hva jeg setter øverst på lista av det. Penger ettersom snuppa etter all sannsynlighet kommer til å gå i løpet av vinteren som vi da kan bruke til vintersko evnt. sommersko. Pekebøker, Barnesanger på cd. video/dvd. Hadde vi hatt plass på rommet hennes skulle jeg ha ønsket til henne stoler og bord. Ja, selvfølgelig gå vogn. Dette er noe av det vi kunne tenke oss til den lille vennen vår, som ikke er så liten lenger.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Vi lurer også på hva vi skal ønske til datteren vår til jul... Har tenkt på voksipose (veldig dyrt, men kanskje noen av besteforeldrene går sammen om gave) og barneservise. Vi hadde tenkt å kjøpe en dukke til henne, så da kan vi jo ønske ting til dukken...kanskje litt tidlig med dukke når de er 8-12 måneder, men det er jo noe de kan begynne å interessere seg for i løpet av neste år Ellers så samler vi på "den store hvite" serien med eventyrbøker, rim og regler og sanger osv... Også skal vi ønske Disney DVD til henne, har så lyst til å prøve å få en hel samling av Disneyfilmer...det er jo gøy både for foreldre og barn
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2006 Takk for gode tips !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå