Pigen. Skrevet 30. oktober 2006 #1 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei! Jeg skulle så inderlig ha gått ned noen kilo. Ammer fortsatt litt, men amming har ikke hatt noe god hjelp på kiloene.... Vet en ikke bør slanke seg når en ammer, men hvordan er det med feks å erstatte et eller to måltid med feks herbalife? Jeg har kuttet ut småspising og snop på uke dager, spiser brødmat og middagsmat. Går turer og er i bevegelse hele dagen (jenta trenger underholdning heeele dagen, så her får en ikke tid til å sitte stille...) Det er 7 månder siden fødsel....Målet er 10 kg ned, men vil ta det litt etter litt, men hadde kanskje gitt meg litt ekstra inspirasjon om jeg merket at jeg gikk ned, kanskje jeg da hadde fått mer motivasjon til å begynne med annen trim feks. Før graviditet lå jeg hele tiden på det samme, og hadde ikke noe problemer med å holde meg der, men under svangerskapet gikk jeg mye opp. Nå ligger jeg hele tiden på det samme.... Takknemmelig for tips! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6893731-herbalife/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei Jeg har prøvd dette ja. Er ikke positiv til det nei. Joda du går ned, men fyyker opp igjen. Det tar livet av humøret, jeg var som pms hele tiden. Det er VEELDIG dyrt. Jeg har funnet en mye bedre metode. Vanlig mat, knekkebrød og vanlig pålegg. Lite mat ofte. Godis i helgene. Ja det tar tid, men så er det mer varig da. Jeg brukte alvorlig lang tid på å gå ned. Begynte ikke å trene når jeg kjempet som verst heller. Har begynt å trene litt, spiser det jeg vil når jeg vil. Sliter med å være standhaftig, er altfor glad i sjokolade til det. Vekta svinger med 1,5 kg. Jewg må ALLTid passe på. Det er kjipt, men det går greit. Forresten, shaken blir vanskelig å få ned etterhvert. Til å begynne med går det bra, da går du ned og tenker nam nam for å trøste deg selv.(jeg gjorde det). Nei jeg vil IKKE anbefale det, men du må nesten prøve selv. Husk andre tjener mye penger på den som kjøper, det er et slags pyramide greie. Mulig noen blir sint på meg nå, sorry!!! Men jeg har fått dette konseptet litt opp i halsen. Vært på noen hallelujah møter som jeg kaller det, hørt hvor fantastisk livet til mange har blitt av herbalife...vel... Til dere som liker /selger produktet: Sorry, men jeg måtte bare få ut litt irritasjon. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6893731-herbalife/#findComment-6895446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigen. Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. oktober 2006 hehe. det er lov å si sine meninger:-) Jeg setter pris på det i hvertfall... Har en venninne som selger dette, og hun er veldig gira på det. Hun har solgt dette i litt over to år, men hun har hele tiden sagt til meg at trening og det vanlig kostholdet er også veeeldig viktig. Vi bor ganske langt fra hverandre, så derfor har jeg ikke fått spurt noen av de hun har solgt til om hva de synes. Det jeg egentlig er mest bekymret for, er ammingen. Om det vil påvirke den, er redd jeg skal miste melka, eller at det skal komme ting over i den som datteren min reagerer på. Har tidligere kjøpt te av henne fra Herbalife, og den var i hvertfall knall god. Dyr, men god! Nammy! Blir glad for flere innspill både for og i mor;-) Vil i hvertfall ikke gjøre noe som jeg kan risikere går utover min lille frøken... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6893731-herbalife/#findComment-6895757 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lotte* Skrevet 6. november 2006 #4 Del Skrevet 6. november 2006 Hei dere! Jeg har kjempe bra erfaring med herbalife!! Jeg har prøvd mye men dette er det beste jeg har vært borti og det funker! og går du opp igjen så gjør du det ikke riktig! husk! at det er like viktig å stabilisere vekten etter man har gått ned som å gå ned. glemmer man det fyker man rett opp igjen. Man må følge planen man får av sin distributør og være seriøs 100% ellers blir det dyrt! Prøv det selv ! Jeg gikk ned mine siste vonde kiloer . Nesten 7kg på 6 uker! Er superfornøyd Har holdt vekten siden mail meg: [email protected] www.iknallform.com/ccc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6893731-herbalife/#findComment-6989162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå