Gå til innhold

Jeg tror jeg er gravid

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt på en graviditetstest i går. Skulle hatt mensen rundt den 20. Er en sånn test så sikker? Jeg får ikke komme til lege før den 15 nov. Jeg har aldri vært gravid før så jeg føler meg både glad og redd. Det som er rart er at jeg føler sånn vondt som jeg pleier å ha når jeg får mensen.. det har vart i en uke ca, men det kommer ingen ting. Leste at det kan være at livmoren utvider seg, men jeg har ikke peiling. Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6893451-jeg-tror-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Akkurat sånn var jeg også! Var helt sikker på at jeg ikke var gravid. Gikk fem dager og ventet på mensen, men det ble positiv test..!

Testen skal være 99 % sikker....! Jeg tok allikevel 3 stk før det gikk opp for meg at jeg faktisk var gravid.....!

Lykke til :-)

Mensmurringer er normalt og som du sier så er det livmoren som vokser. Det kommer du til å kjenne en stund fremover. Og sånne hjemmetester er like sikre som hos legen. Min lege ville ikke ta noen annen gravidtest på meg sålenge jeg hadde tatt en CB test hjemme, for den de hadde var ikke sikrere enn den jeg hadde tatt.

Lykke til fremover!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...