Gå til innhold

Solarium

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen formening om man kan ta solarium i svangerskapet? Vet man helst bør være forsikti ute i sola, pga. man ikke vet hvor mye fosteret tåler inni der av varme. Men solarium? Vil så gjerne være fin å brun til julebordet. Er nå i uke 17.

Takktakk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan nok sikkert ta solarium,men selfølgelig ikke hver dag i en time liksom...:)

Skrevet

Du kan jo prøve selvbruningskrem?

Skrevet

Ja bruker det noen ganger. Men blir så stygt på armene og hender. Skal ha kjole med korte armer.

Men takk for svar!!! :)

Skrevet

Bare pass på å drikke mye, og ha viftene på fullt! Blir det for varmt bør du avslutte. Tar sol jeg, etter å ha sjekket med leger/jordmor.

Skrevet

Du skal vel ikke overdrive solariumen nei.Men litt er ikke så farlig tror jeg.. Selv kommer jeg ikke til å ta det mens jeg er gravid. Tar ingen sjanser..

Hvis du trenger å bli brun til julebordet gå heller på en sånn salong hvor de sprayer deg brun. Da er det en dame som gjør det på deg og du blir kjempe brun..:-))

Evt kan du ta "brun uten sol" hjemme som du kjøper på parfymeriet, men da må du være forsiktig så du ikke får stygge skiller da, for det er ikke pent..

Lykke til:-))Fler her som burde fått seg litt farge på denne kroppen..he,he..:-)

Skrevet

e fikk beskjed a jormor om å hold me unna solarium,å ha lest at d ik e bra å ligg så lenge på ryggen på så hardt underlag. va nå me nerva som kunn kom i klem..hmmm men d me at e mått la vær kunn gjell berre me da..

Skrevet

15-20 min i sola er jo ikke så lenge å ligge på rygg hvis man ikke føler ubehag selv. så er nok individuelt, ved noe ubehag er det jo bare å gå ut av sola igjen :o)

Skrevet

det er sikkert ok å ta solarium i moderate mengder, men husk at huden kan reagere anderledes nå som du er gravid. Med tanke på at du blir lettere brun, kan få pigment flekker osv.

Har to søstre som solte seg når de var gravide. Ikke unormalt mye, men nok til at de fikk brune flekker i ansiktet som IKKE var pene!!

Skrevet

du kan ikke ta sånn spray-tan i studio da`? jeg har gjort det ett par ganger føre jeg blei gravid, og man blir skikkelig brun, men lønner seg å ta det ett par dager føre man skal noe, så skillene på hendene jevner seg ut. koster litt og sitter

ikke så lenge, men blir veldig lekkert til en spesiell anledning da...

Skrevet

mange som gjør det..men anbefales at du legger et håndkle over magen pga lyset er så sterkt for babyen som ligger inni der..

også blir det jo veldig varmt for den lille også..

men tror ikke du skader den lille..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...