ringading Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 hva skal jeg ha i vogna? vesla er straks ett år og vi bor på vestlandet. i fjor brukte vi en babypose som nå er altfor liten, så nå vet jeg liksom ikke om jeg skal kjøre på med tepper osv eller kjøpe ny vognpose. i såfall - hvilken? hun sover ikke i vogn i bhg forresten.. på forhånd tusen takk for svar
happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 jeg bruker voksi pose..! som jeg kommer til å dra frem om ikke så lenge.. ellers er det mange som liker disse Odenwalder posene.. men den kjenner jeg ikke til. nå har jeg lammeskinn som hun sitter på, og dyne når hun sover, men bare pledd når vi triller. hun sover i bhg, så kommer til å ha voksien der, så får jeg kjøpe noe annet å ha hjemme..
Guttemamma x 3 Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Vi har lammeskinnspose fra Teutonia som er like lang som vogna. Hvis du kan sy finner du masse oppskrifter på: www.nybaktmamma.com f.eks. (sy med vinterdyne for å få vinterpose) http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=423364 eller søk på ordet snøggel så får du opp masse tips eller denne superenkle på www.tettinntil.com http://www.tettinntil.com/forumet/showthread.php?t=13145
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Vi bruker voksiposen nå! Veldig kjekke for jeg knyter den så langt opp mot halsen som nødvendig. Når hun sover har hun den helt opp og mindre klær på seg. Når hun er våken og sitter i vogna. Har jeg en lett jakke på henne og bruker posen over bena på henne. Veldig praktisk!
lorie Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Iris er 18 mnd og bruker voksiposen si enda, den er så god og varm. Hun sover mye ute enda, og kommer nok til å gjøre det hele vinteren. I hele fjor vinter brukte vi også voksiposen. Når hun sover i den har vi på ullbukse og genser utapå vanlige klær/joggedress og skikkelige ullsokker. Hun holder seg så god og varm.
Huffi Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Voksipose! Kjempefornøyd. Den er tatt fram allerede.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 31. oktober 2006 #10 Skrevet 31. oktober 2006 Voksipisene er på salg på babysgop, mulig det var siste dag i dag, men.. håper det varer litt til så vi rekker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå