Gå til innhold

Gravid ved hjelp av akupunktur?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hørt veldig mye positivt om det og det har visst blitt gjort noen undersøkelser på det.

Jeg har prøvd akupunktur i forhold til spennings hodepine og det fungerer fantastisk bra!!! I tillegg satte hun noen nåler når jeg sa jeg forsøker å bli gravid. Det var i forhold til eggløsningen og jeg kunne VIRKELIG kjenne at jeg hadde eggløsning den gangen :)

Kjenner bare til en akupunktør i Drammen som jobber i forhold til de som prøver å bli gravide, gravide (feks kvalmen)og som forebygging til fødsel (kan forkorte fødselen).

Ei veninne av meg er nå gravid med nr. 2

De strevde lenge med å bli gravid og hun mente at det var akupunkturen som gjorde utslaget!

(det står også anbefalt i ei bok jeg har at det skal løse opp spenninger og hjelpe på EL).

Tror kanskje jeg burde ta meg en tur innom der selv, jeg!!

Etter å ha prøvd i nærmere et år oppsøkte jeg akupunktør. Ble faktisk anbefalt det av bedriftslegen min. Og faktisk så ble jeg gravid første gang jeg fikk EL etter å ha begynt der.

Dessverre endte ikke historien så godt, for jeg hadde MA og utskrapning etter syv uker... men jeg har veldig stor tror på det. Jeg går fortsatt regelmessig til henne, og håper nå sterkt. For om en uke har jeg EL igjen (håper jeg)

Det finnes helt sikkert en hel masse akupunktører i Trondheim også, men det kan være lurt å spørre litt rundt etter hva de er mest interessert i. Finn den som brenner for kvinner som prøver!!

Og lykke til!!

Annonse

Jeg har også stor tro på akupunktur.

Var senest idag hos akupunktøren min. Hun satte opp en time til neste uke, men med IKM til helgen håpet hun jeg avbestiller timen..

Håper så inderlig på klaff denne pp..

Klem fra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...