Gå til innhold

jippi! jeg skal bestille vogge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min spurte nettopp om jeg ikke har bestilt den indiske babyvugga enda... nå ble jeg glad nå!!! Nesten bursdagsgave i seg selv at jeg fikk lov til å bestille den :D woho!!! Gleder meg helt vilt til den kommer :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Indisk baby-vugge?? Hva er det?!

Link?

Skrevet

gratulerer kjempe masse! vet du om du får gutt eller jente?

Skrevet

Blir enda ei lita jente på oss :) Ingen overraskelse for min del, siden min familie stort sett bare får jenter... gleder oss masse til å ha to små snuppehøner i huset! Den forrige er forøvrig 2 1/2.

Skrevet

Så koselig da! Vi må nok vente litt før vi lager en spire til, jeg bør vel helst utdanne meg først og vi trenger en større leilighet... Men vi gleder oss utrolig mye til denne gutten vår kommer! Selv om det virker som en evighet til!

Skrevet

Grattis med vugge:)

Skrevet

er litt absurd fremdeles å tenke på at vi snart er tobarnsforeldre... men når vi først har ei jente som blir tre til påske så fant vi ut at det var like greit å kjøre på :) Forrige jenta var en såkalt "ojsann-unge", mens denne altså er litt mer planlagt :)

Skrevet

www.laidback.no

velg "baby" i menyen til venstre, og du får opp den indiske babyvugga :)

Vi skal ha ett oppheng på soverommet, over senga vår, og ett oppheng på stua. Når knøttet vokser ut av den, skal den henges på lekerommet til ungene som hengestol :)

Skrevet

da er herligheta bestilt! Nå mangler vi bare bilstol og lammeskinn, så er det bare for lillejenta å komme :) Etter jul såklart... hehe...

Skrevet

Gratulerer med bestillingen, disse vuggene er jo bare kjempeskjønne. Jeg skal bruke opp igjen en kurv med himmel og garnityr som jeg kjøpte til jenta vi har fra før - hun var 2 i september! Men har det skulle blitt investert i nytt, så hadde det blitt en slik en.

Skrevet

Vi har jo sprinkelsenga fra forrige jenta også :)

Skrevet

Grattis med vogga! :-) Den er jo bare kjempefin! Er ganske glad selv, svigers har sagt de skal sponse oss med Leander-vogga som jeg har siklet på en stund nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...