Gå til innhold

hvordan er deres mens?????

Anbefalte innlegg

jeg var regelmessig de første tre månedene etter at jeg slutta med pillen, så gikk det to og en halv måned hvor mensen var borte, nå har det gått en og en halv snart, mensen har enda ikke kommet. kjipe greier. Fått time hos gynokologen den 13 november, gleder m!!!!!

hvordan har deres mens vært etter p.pille slutt?? Noe som har noe formening om hvilke tiltak gyn kommer til å foreslå?? hatt påvist pcos siden 17 års alderen.

phuuuu ble langt dette:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6893232-hvordan-er-deres-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sluttet på pillen 1 år før vi skulle planlegge den første, fra da fikk jeg mensen kanskje hver 3 -4 måned. Sånn var det til jeg ble gravid med vår første sønn etter ca 2 år. Da jeg begynte å få mensen ca 3 måneder etter mensen kom den i hytt å pine da også. Så i mai fikk jeg diagnosen pcos, så jeg begynte på metformin. Etter det kom mensen på dagen, og jeg ble gravid på andre forsøk.

Hmm. mensen ja..

Jeg gikk 9 måneder etter p-plaster slutt før jeg fikk mensen. Da måtte jeg få provera!

Jeg hadde ikm den 25 og har ikke fått tr enda, har en følse at den er på vei og det er jeg for så vidt glad for! Vil ikke ha sååå lang syklus! Det beste hadde jo vært om det hadde vært en liten spire! hehe =)

Lykke til

Jeg slutta på pilla for snart to år siden. De første tre månedene kom TR som normalt. Så gikk det 7 mnd!!!

Ble henvist og fikk diagnosen pcos. Etter dette har syklusen vært noenlunde stabil, der TR kommer med 32-40 dagers mellomrom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...