Gå til innhold

Guff

Anbefalte innlegg

Skrevet

No e d snø.... d e blitt kalt, å æ må koste av biln.. sånn litt irriteranes..

idag har vært en heilt forferdeli dag, sto opp tili, så æ fikk børsta av biln før sambo dro, så syns jo æ va super flink, men så klare æ å ha ei flausa da æ ska kjøre i barnehagen, va like før æ ringte farn min.

æ trudde næmli æ hadde sotte mæ fast, heilt til æ så handbrekken va på, flaut..

så.. da kom æ for seint på skoln, men men...

så sku vi få tilbake en oppgave idag, gikk å gleda mæ heile dagen (i nye sko, som æ fikk ont i skankan av), så får æ vette i siste timen, etter å ha sotte der en heil dag utn å gjort nokka at den lærarn som hadde min oppg. ho va heime.. førtvilanes, før æ hadde gleda mæ før en gangs skyld til å få den tbake.

skuffa

egentli sku æ ha rydda litt her, men pga hormona så har æ hatt mest løst til å bare sette mæ ne å skrike, men d kan æ jo ikkje, for d makte æ ikkje.. idag å for å si d på den måtn. så.. æ mote mæ opp til å dra på handling.. d einaste som kom ut av d e at æ va så i "koma" at æ egentli ikkje ane ka vi handla..... men.. trur æ har alt til benjamin sin bursdag.... håpe æ...

så nu sitt æ her, vente på at de første tåran bare ska komme, så æ kan være ferdi me d, så æ kan fixe litt her, sånn at æ ikkje skrik over d i morra....

men, gud d e bra hærli å være gravid, kjenne den lille i magen :)

bare så synd æ ikkje har vinter klea (varme) som passe mæ å magen....

dettan kommer til å bli en laaaang å hormonell vinter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, he he. Opp med humøret. Lysere tider venter på deg :-)

Men kjenner meg godt igjen. Er kjempehormonell og den minste ting får verden til å rase sammen.

Hust ser bomba ut men driter i det, i dag skal jeg suse bort kvelden forran tv'n og litt forran pc'n. Har fått min førstefødte i seng og er fornøyd med at roen har senket seg, orker ikke mer i dag, har vært på jobb hele dagen og er sliten.

Jeg hater også snøen som har kommet, det var kaos på vei til jobb, naboen hadde kjørt i grøftea før han kom seg på hovedveien engang, stakkar. Sambo har måkket snø i flere timer i dag, han fortjener litt kos i kveld..

Vel. lykke til med resten av graviditeten, det blir nok bedre skal du se :-)

Skrevet

ååå jeg vi også ha snø...

hvor holder dere til dere med så masse snø???? :)

Skrevet

:-) Koselig med snø men ikke når man nesten ikke får løs bilen på morran. Bor i Troms, her har det lavet ned i mange dager.

Skrevet

troms her å :)

humøre e kommen litt tilbake :)

men gud for nokka humørsvingninge....

va heldivis ikkje så mye kaos her, fikk mæ no frem, å æ e egentli elendi på vinterføre, blir egentli den første ordetnli vintern min på snø å is..........

Skrevet

bra humøret er bedre nå..:)

jeg sliter med deg selv,er ikke så koslig det...

stakkars sambo,vet ikke hva han skal gjøre avogtil..hehe

gleder meg til snøen kommer her jeg...men DET er nok lenge til :(

Skrevet

e no vel å greit me snø, når man har fått prikkivert den :)

sambo e nok ganske frustrert her i gårn å.. trur ikkje han veit heilt ka han ska si lenger, så d kommer ikkje så mye fra den partn, å d blir æ jo å lei mæ av :) ikkje lett d her...... :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...