Snufsa *født* Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 No e d snø.... d e blitt kalt, å æ må koste av biln.. sånn litt irriteranes.. idag har vært en heilt forferdeli dag, sto opp tili, så æ fikk børsta av biln før sambo dro, så syns jo æ va super flink, men så klare æ å ha ei flausa da æ ska kjøre i barnehagen, va like før æ ringte farn min. æ trudde næmli æ hadde sotte mæ fast, heilt til æ så handbrekken va på, flaut.. så.. da kom æ for seint på skoln, men men... så sku vi få tilbake en oppgave idag, gikk å gleda mæ heile dagen (i nye sko, som æ fikk ont i skankan av), så får æ vette i siste timen, etter å ha sotte der en heil dag utn å gjort nokka at den lærarn som hadde min oppg. ho va heime.. førtvilanes, før æ hadde gleda mæ før en gangs skyld til å få den tbake. skuffa egentli sku æ ha rydda litt her, men pga hormona så har æ hatt mest løst til å bare sette mæ ne å skrike, men d kan æ jo ikkje, for d makte æ ikkje.. idag å for å si d på den måtn. så.. æ mote mæ opp til å dra på handling.. d einaste som kom ut av d e at æ va så i "koma" at æ egentli ikkje ane ka vi handla..... men.. trur æ har alt til benjamin sin bursdag.... håpe æ... så nu sitt æ her, vente på at de første tåran bare ska komme, så æ kan være ferdi me d, så æ kan fixe litt her, sånn at æ ikkje skrik over d i morra.... men, gud d e bra hærli å være gravid, kjenne den lille i magen bare så synd æ ikkje har vinter klea (varme) som passe mæ å magen.... dettan kommer til å bli en laaaang å hormonell vinter
Makka Pakka Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Hei, he he. Opp med humøret. Lysere tider venter på deg :-) Men kjenner meg godt igjen. Er kjempehormonell og den minste ting får verden til å rase sammen. Hust ser bomba ut men driter i det, i dag skal jeg suse bort kvelden forran tv'n og litt forran pc'n. Har fått min førstefødte i seng og er fornøyd med at roen har senket seg, orker ikke mer i dag, har vært på jobb hele dagen og er sliten. Jeg hater også snøen som har kommet, det var kaos på vei til jobb, naboen hadde kjørt i grøftea før han kom seg på hovedveien engang, stakkar. Sambo har måkket snø i flere timer i dag, han fortjener litt kos i kveld.. Vel. lykke til med resten av graviditeten, det blir nok bedre skal du se :-)
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 ååå jeg vi også ha snø... hvor holder dere til dere med så masse snø????
Makka Pakka Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 :-) Koselig med snø men ikke når man nesten ikke får løs bilen på morran. Bor i Troms, her har det lavet ned i mange dager.
Snufsa *født* Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2006 troms her å humøre e kommen litt tilbake men gud for nokka humørsvingninge.... va heldivis ikkje så mye kaos her, fikk mæ no frem, å æ e egentli elendi på vinterføre, blir egentli den første ordetnli vintern min på snø å is..........
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 bra humøret er bedre nå.. jeg sliter med deg selv,er ikke så koslig det... stakkars sambo,vet ikke hva han skal gjøre avogtil..hehe gleder meg til snøen kommer her jeg...men DET er nok lenge til
Snufsa *født* Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2006 e no vel å greit me snø, når man har fått prikkivert den sambo e nok ganske frustrert her i gårn å.. trur ikkje han veit heilt ka han ska si lenger, så d kommer ikkje så mye fra den partn, å d blir æ jo å lei mæ av ikkje lett d her...... :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå