Gå til innhold

er helt på gråten...


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

nå har jeg hatt spotting/brun utflod i et døgn. Nå har det også så smått begynt å komme friskt, lyserødt blod, om enn i små mengder..

Jeg er så lei meg.

Er 5+4 i dag, og nå ser det mørkt ut. Tror vi er i ferd med å miste lille spiren..

 

I likhet med Cille, som har mistet, har ikke jeg heller hatt de store symptomene,,, så kanskje var det ikke meant to be. Men jeg vil så gjerne ha denne lille spiren.. jeg vil ikke gi den opp,, ikke enda..

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. får ringe legen i morra.. håper jo det ikke kommer mer blod, men tror ikke det kommer til å stoppe..

har bare lyst til å legge meg og gråte, ikke noe i dette som gir mening..

 

Noen som har opplevd noe lignende som har gått bra? eller er dette dømt nå?

 

Jeg orker nok ikke gå på skolen i morgen nei..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vil ikke gi deg falske forhåpninger, men sist jeg var gravid begynte jeg og blø en god del tidlig. Var på ul i uke 6 og den viste seg da at det stod bra til., vet ikke hvor blødningen kom fra. Ville hørt med legen om ul jeg. Men mulig ikke det går an å se noe enda. Ps jeg fikk sykemelding fra jobb for å holde meg i ro. Det gikk fint den gangen, har ei frisk jente på 6 år idag. Blødninger trenger ikke alltid være SA.

 

Lykke til ,krysser fingrene for at det går greit.

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at utrolig mange har blødninger i svangerskapet, uten at det går galt! Ring legen du, og be om ul. Og du er jo fortsatt så tidlig at det er normalt at ikke alle symptomene har meldt seg. Jeg var i 8. uke, og var ikke trøtt engang.

 

Lykke til, vintersol. Det går som oftest bra!!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Bare kopierte noe jeg nettopp skrev til en annen som trodde hun hadde en SA. Les dette, hjelper kanskje.

 

det får du, hvis det er snakk om en SA.

Ikke for å skremme deg, men legene må finne ut av grunnen til blødningene.

Det kan være sår i livmora/ skjeden, en SA eller MA eller det kan være exu (utenfor livmora)

Du får komme enten i kveld eller i morgen tidlig.

Det er viktig for både legene og deg å finne ut av hva som skjer.

For hvist det er en exu, må det gjøres noe så raskt som mulig.

 

Jeg har hatt to SA, og jeg blødde mørkt, klumpete blod. Det kom i bøttevis og uten forvarsler.

Det du har høres egentlig ut som disse småblødningene som kan komme akkurat når man skulle hatt mensen. (du er jo i 4m uke også)

Uansett så får du deg en sjekk, og i beste fall bare bekreftet at alt er bra :)

 

De tar innvendig UL, kjører en liten stav opp i kjeden (mindre enn en liten dildo)

Da ser de raskt om du har fostersekk osv, og om det har sluttet å utvikle seg tidlig, sitter feil eller utenfor.

Eller om det er noe i det hele tatt.

 

Dette går uansett veldig bra. Legene er flinke, og du får tilbud om å snakke med noen hvis du trenger det :)

 

Tvi tvi og lykke til :) :)

 

stor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk. denne blødningen virker veldig som begynnelsen på min vanlige mens, men jeg får holde håpet oppe litt til..

skal ringe legen i morra og be om umiddelbar hjelp..

 

takk for støtten.

 

er så takknemlig for at dere finnes.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig å blø- uten att noe er galt. Prøv å tenk posetivt, så får du heller si hva legen sier i morra.. (om du er for bekymret kan du jo ta en tur til legevakta allerede i kveld). Jeg håper att alt er bra. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på alle trøstemeldingene her inne- mange som blør uten at det trenger å gå galt!!! Ønsker deg og lillespira di alt godt og krysser alle fingrene for at det bare er en liten ufarlig blødning!!!

 

Stor klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...