Gå til innhold

Noen som er fra finnsnes,senja eller tromsø som har termin mot slutten av feb?

pusurline

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte bare på om det var noen fra disse områdene som vil bli bedre kjent.Det hadde vært gøy å snakke med noen som er i samme gryta =).

Er selv førstegangsfødende og har termin den 28 feb.

Kommmer fra senja,men bor på finnsnes og e 22 år.

Klemz fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det va jo skøy at det va andre på min alder her da. Va så usekker på om eg sku føde på fødsestua på finnsnes eller om eg sku fare tel UNN.

E formen dokkers bra ellers da? E dokk enda i jobb og eventuelt ka jobbe dokker med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

formen e bra...vældi plaga me halsbrann,men ska ik klage!!:)men ellers i fin form,å matlystn e på topp!!!

e i uke 33 ,å har vært 100% sykemeldt i ca 3 uke.d e godt å ta d me ro ,å få slappa litt av!! jobbe i butikk,så d ble mye ståing...slitsomt for beinan!

når har du termin pusurline???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt å føde på finnsnes ja,men det e mest pga miste karn vårres. han e jo bare 14mnd så vil ikke være så langt ifra han=)

Plan va å føde på finnsnes første gangen også men det ble ikke til det,og det va egentli veldi synd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va ei ny jordmor da,ho hjalp meg ingating... eg å sambo va helt aleina der på fødestua(føderommet). Fikk ingating smertestillende,eg trodde faktisk eg skulle dø.

Det va helt jævli for å si det midt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

uff da..må du ikkje skremme vette av meg da.hehe....

Da fikk vel han Fr...boy litt panikk,men han klarte vel å holde hode kaldt.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er snille og flinke jordmødre der også...:) Noen erfaringer? Min mor er jordmor der! Føler at hun er en god jordmor, men vet jo ikke hvordan andre oppfatter henne. Jeg har termin 12. feb, men bor lenger sør i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææ?? korsen veit du kæm eg e ilag me?? Pusurline? jaja e jo bare arti det=)

Ja e mange greie jordmødre der,har bestemt meg for å føde der denne gangen,glede meg tell det=))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ja ka eg ikkje veit. Min kar kjenne din kar.Dem har jobba ilag,så derfor veit eg godt kæm det e.

Eg trur eg har bestent meg for tromsø no.men det kan godt henne at eg ombestemme meg igjen.hehe...eg kan forandre meining mange gang te den ti kjæm.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vest du e ilag me han steve så sei han at han veit kæm du e=))) å da veit eg det også=)

Eg har bestemt meg for fødestua,men selv under fødselen så kan eg ombestemme meg. D gjorde eg sist,huff 3tima i ambulanse t tromsø med annahvert minutt med rier....det va ikke akkurat godt=/ men kjøre tur gjorde underverk,etter 2 tima på unn så va han ute=)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...