Gå til innhold

bare lurer--

mamMa1 til 2 +1 passasjer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

hører i grunn ikke til her. jeg er i 1 trimester, men lurer på om d er noen flergangsfødende her--som kan svare meg på følgende.savner magen..vet jeg ikke fikk den før ut i uke 16 forrige svangerskap, busksene mine er begynt å bli trange nå. men kan jo vre mye luft, oppblåst.

når fikk dere mage? lurer på når jeg skal si d til folk, før de ser d på magen...

lykke til alle dere her inne, dere gjør en fantastisk jobb-stå på videre:)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte plutselig å få mage da jeg var vel 12 uker på veg (hadde litt mage før og, men det var mye luft. Nå er den annerledes..), altså i uke 13! Tror kanskje det er litt tidlig for å være førstegangs men.. Har ikke lagt på meg noe da, bare magen som vokser likevel.. :)

Skrevet

Hei

Jeg venter nr 2. Jeg fikk mage allerede i uke 5. Allerede da var det vanskelig å ikke fortelle noe. Men jeg ventet med å fortelle og bekrefte svangerskapet til 3 mnd. Tror det er veldig forskjellig fra person til person. Spurte jordmor om det var vanlig å få mage så tidlig, og hun sa at om man har vært gravid før, vet liksom kroppen hva den skal gjøre, for å si det på den måten.

Men lykke til, du blir tidsnok stor skal du se!!! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...