Gå til innhold

Hallo NORD TRØNDERE...


Lucie*OgGuttaBoys*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger over beibistøv *******************.. Va te legen i dag og testa positiv.. Det blir dæ neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stjørdal! Da e det ikkje så langt unna da:)

E egentlig møring æ sjø, men har no bodd her i 3 år da. E det din første eller?

Det e førstemann te oss å vi e superspent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vår 5.. Det her e mett 3. svangerskap, vi har en gutt sammen venter vår andre til sommeren.. Gubben har to gutter fra før og jeg har en gutt fra før.. Guttene er 3, 9,10 og 11 år.. Åhh så herlig, alltid nokka spesielt med første svangerskap.. nyt den..

Har bodd på levanger i 2 år, men har bodd i trøndelag i 4 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann!!! Dokker e mannsterk familie da:) Artig det da!

Kor kommer du fra da? Sia du har bodd bare 4 år i trøndelag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo aill i hop!! Kjæm fra bli gravid æ og har einnu itj kjeint spire.. Sjer det e fleir Levangs-bygg her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæm fra sør troms.. Ja vi e en mannsterk familie ;).. Stesønnene mine e her annenhver helg, men ska prøve å få dem i hver helg.. Vi e veldig bekymret for dem.. Det e så flotte gutter alle sammen, og en attpåklatt (så langt) blir ikkje nokka problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere.. Det vil nok ta litt tid fra du kjenne denn lille.. Har du fått termin dato..? Så bra at det e fleire herfra.. Velkommen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med mange søsken da! Jeg vokste opp med en eldre bror som er 6 år eldre enn meg. Det var faktisk ganske ensomt fordi jeg var alltid for kjedelig for ham...... Vil derffor at våre barn skal ha en lekekamerat i hverandre (hvis vi får det til fort nok igjen med nr 2 da:)

Broren min har forresten bursdag på din termin:)

 

uffamegen, nå er jeg stuuuuuuptrøtt..... Trur æ må hopp te køys:)

Vi snakkes sikkert meir i morra.

 

natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så for meg at når jeg var lita jente, at jeg skulle ha mann og 3 barn.. Var ikke i mine tanker at jeg skullefå en skikkelig stor familie, og så i den nye kjernefamilien mine, dine og våre barn.. Men ,saånn ble det og det er jeg overlykkelig for..

 

Fant ut i går at min svigersøster har bursdag 2 dager før termin.. Dette blir gøy..

 

Men, faktisk så gruer jeg meg til å fortelle foreldrene mine at vi venter et nurk til sommeren.. Helt utolig egentlig, er jo tross alt 30 år og blir enda behandlet som en 10 åring, det bekreftet mamma i høstferien at det kom ho til å gjøre fordi vi var vel kanskje 10 år også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke helt hva du mente med det jeg... Sier hun at dere oppfører dere som 10-åringer? Det var jo ikke spesielt støttende fra din mor....

 

Du skal nok se at det går å fortelle de det:) Jeg syntes også det var skummelt å si det til mine foreldre. Skjønner overhodet ikke hvorfor jeg plutselig syntes det ble skummelt, for de visste at vi slet med å bli gravide, jeg er 29 år, sambo er 30 år, vi har hus og bil,, god utdannelse, gode faste jobber og alt ligger til rette for en liten en nå. Men da jeg skulle si til de at vi faktisk har klart å bli gravide, så følte jeg meg som en liten rampejente som har gjort noe hun ikke har lov til....

Merkelig for noen forestillinger man kan lage oppi hodet av og til.

 

Mamma og pappa ble så klart henrykte og veldig rørt de:) Nå kan de nesten ikke vente til jeg er 12 fullgåtte uker slik at de kan fortelle verden at de skal bli mormor og bestefar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har alltid behandlet meg sånn.. Har to eldre brødre, hun hesjer på langt nær slik med dem og deres familie..

Det er en grunn til at jeg tok med meg eldstesønnen og flyttet 90 mil fra henne.. Så ille var/er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucie 1976*20.06.07* !!

Oppdager nu at du misforsto mæ...

Æ skreiv at æ ikke har nå kjeint spire einnu.. Æ e fortsatt ein prøver.. Har IKM te hælga, og har nån symptoma.. Har vondt i korsryggen, menssmerta og blødende tannkjøtt. Har også hatt my hodepine ætter EL. E æ gravid nu har æ tærmin 19.07.06=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, sorry.. Men, va er ikm..? Det e ikkje lett å forstå alle disse forkortelsene.. Får håpe at alt ordner seg for dere.. Krysser alt jeg har xxxx...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm er IKkeMenstruasjon! Men æ syna itj du ska kaill dæ nordtrønder du som itj e derifrå engång!!! Bli litt snurt tå denn uttalelsa. Itj skriv du trønder heiller, hihi!!;-) Bære tuille, føle du dæ som nordtrønder ætti fir år må du bære jørrå de, mn ækt bli du no ailler om du itj e fødd å opvøksi der!!

 

utfløtta intrønderveitj me snart fir små--termin 27.6.07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ kan da ikkje huske at æ har kalt mæ nord trønder.. Kjæm nok aldri te å bli det heller, æ e fra troms og det e æ stolt av.. Har bære etterlyst nord trøndere sia æ bor her.. Og har løst å bli kjent med flere som e gravid.. Flytta hit for 2 år sia og kjenne ikkje så mange..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så flott... Det begynner å bli nån her.. Hva om vi setter opp et treff..? Eller ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...