Augustspire=) Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 er det noen som har peiling på hvor jeg kan finne reprisen av den episoden hvor hun var m på en fødsel?fikk ikke sett den og fant linken tilfeldig på nettet dagen etterpå men da funket ikke lyden på pc-en...!
Felix&Lurifax Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 ja, den har jeg også lyst å se! men har ikke funnet ut når det går i reprise.... fikk det ikke med meg,var jo midt i anna phil...hehe har bare fått med meg begynelsene på programmene, men det virker veldig gøy, og koselig
Augustspire=) Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 hehe-ja vanskelig å få med seg alt på en gang har jeg funnet ut:D håper noen vet det da!!
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 jeg så faktisk den episoden..første gang jeg så en fødsel.fikk ikke se noe særlig da men man kunne se da den lille kom ut... jeg ble litt uvel av det for å være helt ærlig..eehehe...var så intenst...gråt litt også.. heehhe...var vakkert etterpå da faren gråt å moren gråt.. håper dere finner den,var verdt å se
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 www.nrk.no Der finner du alle de egenproduserte nrk-programmene på nett-tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå