VirreVirre Skrevet 30. oktober 2006 #1 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei, kom bare til å tenke på en ting; har du fremdeles ikke hørt noe om at du må gjennom lap før ivf-forsøket? Jeg kom til å tenke på at de kanskje ikke gjennomfører lap i bodø(?), og at vi derfor må gjennom det på ivf-sykehuset? Vi har bestemt oss for tromsø, og har litt på følelsen at de er veldig strenge der.. Må bare innstille meg sånn psykisk på at det kan bli enda mer ventetid skjønner du Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6892889-flippa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flippa m Frida Skrevet 31. oktober 2006 #2 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei Lydia Jeg ser at du hadde en tøff dag i går, håper du har det bedre i dag. Jeg syns du BARE skal søke til noen profesjonelle for å få snakke, for det er ingen som kan nekte deg å prøve å få barn. Det viser jo bare at du viser ansvarlighet for din egen mentale helse og det er da bare positivt. Hvor mange tragedier kunne man ikke unngått i denne verden hvis alle bare hadde noen å snakke med... Håper jeg kan være litt til hjelp der hvis du vil... Jeg hadde en litt tøff dag i forgårs og i går, fordi jeg har testet med El tester i en hel uke uten å få positivt, og tenkte at den kom ikke til å bli det heller denne måneden. I går kveld tenkte jeg bare motløst at ;"ja, ja jeg får vel tisse på den siste pinnen" og var bare motløs for jeg regnet overhodet ikke med positivt på dag 18 av syklusen (etter beregninger skulle jeg hatt positivt på fredag..) Men så sannelig; Jeg har EL! Ble så glad at jeg begynte å grine og le om hverandre og hoppet ut i stua til mannen min og ropte at "kroppen min fungerer"! He, he... Det var skikkelig opptur for meg, og det er de små oppturene man må leve på... Jeg fikk iallefall tilført store mengder håp i går for at man kan klare det selv. Ellers har jeg snakket med min gyn, og han mener det ikke er nødvendig med lap, men at St.Olavs sannsynligvis vil kreve at cysten er borte. Så jeg skal til gyn i slutten av nov. for å sjekke den, og så skal han viderebringe info om hvor stor den er/om den er der enda. Hvis de krever fjerning blir det nok inngrep i desember... Jeg aner ikke om man får gjennomført lap her hjemme... Det har jeg ikke undersøkt fordi det ikke har vært aktuelt. Håper som sagt du har en bedre dag Det er deprimerende med vinter og mørkt når man samtidlig sliter med sitt. Jeg merker det godt. Tror jeg skal begynne å ta litt solarium igjen, få litt lys og farge... Har dere sendt søknad til Tromsø forresten? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6892889-flippa/#findComment-6900069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVirre Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. november 2006 Gratulerer med EL Blir spennende å høre hva resultatet ble om to uker!! Det hadde jo bare vært fantastisk å fått positiv test nå! Vet du hvorfor gyn mener det ikke er nødvendig med lap? Jeg begynner å få sterke mistanker om at det er noe galt der nede hos meg.. Men hvis det er noe galt så må jeg vel ha hjelp uansett, så det har vel ingenting å si. Ja, solarium høres deilig ut! Vet ikke hvor mye det hjelper, men det er kanskje verdt et forsøk Vi har ikke sendt søknad enda nei. Skal inn i slutten av november for siste sjekk, og da blir søknaden forhåpentligvis sendt. Det eneste som kan bli trøbbel i tromsø, er at jeg ikke har fylt 25 enda.. Men da kunne vi bare søke annet sted sa kontordama Har du hatt med mannen din til gyn? Bare lurte på om det var vanlig.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6892889-flippa/#findComment-6930167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flippa m Frida Skrevet 2. november 2006 #4 Del Skrevet 2. november 2006 Jo takk for det Hadde vært superfint å fortelle mannen en god nyhet på selveste farsdagen. Jeg har ikke spurt hvorfor gynekologen ikke syns det er nødvendig med lap, han vil bare ha oss videre til IVF først som sist virker det som. Kanskje vi møtes til barnelaging i Trondheim før vi vet ordet av det hvis det ikke blir Tromsø Var forresten ikke klar over at det va aldersgrense på dette med ivf, håper dere ikke møter motgang på det. Har aldri hatt mannen med på gyn. Samtidig som jeg ikke syns han har noe der å gjøre, så skulle jeg likevel ønske at han var med for å se hva som foregår, og for å virkelig skjønne hvor mye jeg må gå gjennom FYSISK med alt dette. Jeg tror ikke helt han skjønner det, så på en måte skulle jeg gjerne hatt han mer med i prosessen sånn. Men hvis vi kommer så langt som innsetting av egg, så skal han definitivt få sitte ved siden av meg og holde meg i hånda! Det hadde vært herlig å slippe da... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6892889-flippa/#findComment-6935808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå