februargutt* Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Hei, jeg er 23år og student i england (mitt siste år) og er 4+3 på vei. Lurte på om det var andre her inne som bor in the UK?
IgglePiggle Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Ja det er et par av oss ja.. Jeg har og studert her og bodd her i7 aar naa tror jeg.. Tiden gaar fort ja.. Bor i London
februargutt* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2006 Eg har bodd her i 4 år no, men i nord England Er student og holder på med mitt siste år på universitetet. Lurte på om det er samme prosedure i England som i Norge, angående lege, jordmor, ultralyd osv...? Siden eg må tilbringe mesteparten av min graviditet i England, helt til skolen slutter mai/juni. Vil og skal føde i Norge
LapScouse Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Jeg bor Liverpool og er 23 uker i dag. Jeg skal føde i England. Eneste som er ganz bajs er permisjons-pengene. Søkks. Satser på engangsstønaden fra Norge, da 30.000 er en del her. Gleder meg til duttebassen kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå