Gå til innhold

April: Da har vi vært hos legen med lillemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele begynte med onsdag kveld da feberen kom. Hun hadde 39 i feber og helt utslott. Jeg trodde det bare var litt feber etter vaksinen vi tok. Men i går hadde hun fortsatt over 39 i feber så vi reiste inn til barne-akutten med henne. Hun har også fått en velldig stygg hoste med masse slim. Etter mange timer på sykehuset fikk vi vite att hun hadde feber. Jeg ble ursinna, for feber viste jeg att hun hadde:( jeg vill vite nom det er noe mer.Men vi fikk beskejd om å vente på legen. Men Siri orket ikke mer så vi fikk en lege tid i dag i stede.

Så når vi kom dit kommer legen frem til att hn kanskje har Kikhoste, stakkars jente. Vi får svar på prøvene på onsdag så da får vi se. Håper og krysser fingrene om att det bare er vanlig hoste.

så søvn har vi ikke fått så my av, er oppe en gagn i timen nesten for å se til henne og ettersom hun hoster opp masse slim og hoster og hoster er det ikke lett å sove.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, hørtes ikke godt ut!! :/ Godbedringsklem er sendt over til dere! :o)

Skrevet

Uff, så kjedelig det var! Krysser fingrene for at det er vanlig forkjølelse, ikke kikhoste.

Vi fikk beksjed i forrige uke at mattis har kikhoste, men så ringte de kontrabeskjed etterpå, og sa at det var ikke det allikevel. Prøvene slo ut på kikhoste, pga vaksinen vi hadde tatt..

Skrevet

hva slags vaksine hadde dere tatt? vi tok nemlig MMR vaksinen for to uker siden nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...