Gå til innhold

1. dag på sykehusdietten..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Er og på min første dag på dietten, og her går det og kjempebra.

Synes suppa var rågod jeg:))) heldigvis for det!

Har spist 4 skåler med suppe, og 4 klementiner i dag...

Eneste savnet er cola.(en smule avhengig.hehe)

Lykke til videre;o)

Jeg har faktisk ikke savnet noe jeg! :o) Men kommer vel det også etter hvert...hehe :oP Jeg trener 3-6 ganga i uka i tilegg t å gå på dietten så jeg er veldig spennt på hvor mye jeg går ned denne 1. uka :o)

Uansett skal jeg gå på denne dietten i 4 mnd! Det har jeg bestemmt allerede...! ;o)

Hei inzaidaz! Husker du meg fra 90+ for 2-3 år siden? Het bare Cam da, men nå må vi min 4 tegn..

Tenkte bare å kommentere all teningen din i forhold til lavt kalori-inntak.. -Vær opp merksom på at kroppen trenger energi for å forbrenne fett, så hvis du ikke får i deg nok kalorier, så reagerer kroppen som om du lider hungersnød, og tvi-holder på fettet! -Praktisk i land med lite mat, men litt irriterende her i vesten.

Bare treningen din tilsier at du trenger 500-600 kalorier mer enn en passiv på samme størresle, så du risikerer å bli stående stille etter kort tid hvis du ligger for lavt på inntaket.

Jeg er 180 høy og veier 99kg og skal ha 1900 kalorier om dagen. -Det er når jeg ikke er gravid, eller frem til jeg når 2.trimester. -Da har jeg ikke regnet med noe trim i det hele tatt.

Mener ikke å ødelegge morroa, men det er viktig å opprettholde en god forbrenning for å gå ned..

Annonse

Ja husker deg vagt...hehe :oP

Jeg spiser suppen ++ for å gå ned i vekt.. Jeg trener for å stramme opp! IKKE for å forbrenne mest mulig fett...hehe :o) Jeg er redd at jeg blir slapp i fisken om jeg går mye ned i vekt derfor trener jeg...og frdi jeg ser etter 3 uker at rumpen min er spenstigere,rundere og rett og slett MYE flotterer ;o) Hehe!

Jeg går heller etter forbrenning på topp...forbrenn mer enn du inntar regeln! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...