Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som synes håret på leggene gror saktere under graviditet?

Ikke at det gjør noe, men tenkte plutselig på at jeg trenger ikke barberer leggene så ofte nå som før jeg ble gravid. Trodde det skulle være omvendt med en gutt i magen. Eller er det kanskje ingen sammenheng?

Og forleden syntes jeg plutselig jeg hadde fått mer lyse dun på magen. Men har har ikke fått den stripen under navlen som mange får.

Det er kanskje bare innbillelse...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos meg er det omvendt! har ikke merket noe særlig forskjell på leggene, men har fått litt mer hår på magen, og de har blitt mørkere! håper dette er noe som forsvinner etter babyen er født :P

Skrevet

jeg og..

hvorfor? syns det er litt rart jeg..

Skrevet

Omvendt her også!

Håret er blitt tykkere og mørkere, både på leggene, magen og ellers på kroppen. Håper virkelig det forsvinner etter at babyen er født!

Skrevet

mmmmmm, når jeg tenker på det nå, så tror jeg faktisk at hårene på leggene har grodd litt saktere i det siste.... men hårene på magen er definitivt blitt mørkere!

Skrevet

Jeg også tror faktisk håret på leggene vokser saktere nå... er ikke helt sikker.. Må innrømme at er litt sløv med barbering for tida... men tenker lissom ikke like mye over det, så det må bare bety at det ikke blir så ille som før.. Kanskje like greit - blir vel ikke bedre når magen vokser!:) Ellers på kroppen er det vel omtrent det samme tror jeg..

Skulle igrunn ønske at håret på hodet begynte å vokse fortere jeg!!:)

Og at det ble litt mørkere. Har jo lest at håret ofte forandrer seg på alle mulige måter.. Litt fall/ små-krøller hadde vært fint ;-D

Skrevet

Jeg har også fått hår på magen, noe jeg ikke hadde i det hele tatt før. Spurte moren min om det og hun har vært gravid 5 ganger. Hun fortalte at hun også hadde fått hår/dun på magen, men at det ble borte etter fødselen. Håper det samme skjer her :)

Skrevet

Jeg synes håret gror mye raskere jeg snufs:( I hvertfall på leggene, og har begynt å få dun på magen. Man får se det positive i det at det blir lettere å holde varmen i vinterkulda he he:)

Skrevet

Så gøy å lese denne tråden, dette har jeg tenkt på så utrolig mange ganger etter jeg ble gravid!! Synes håret vokser mye saktere nå, og at det er tynnere t.o.m!! Men dunen på magen, den har jeg!! ;o)

Skrevet

gjenkjenner litt her,,

Jeg har fått dun på magen, men ikke noen strek. Jeg hadde strek sist både over og under navlen og ventet jente,, denne gangen er det ingen strek - jeg venter gutt..

Jeg syntes at hårene på leggene vokste raskere enn vanlig jeg,, men nå har jeg ikke barbert beina på aldri så lenge, så jeg vet ikke åssen ståa er nå.. Men kaldere på beina enn før DET er jeg.... Rart åssen kroppen reagerer på å være gravid ... morsomt...

Skrevet

håret på hodetvokser fortere.Ellers dun på magen,men det som er rert er at håtvelsten der nede vet dere er større og kraftigere er før. Mannen sa det og her om dagen, fikk oss en god latter da. andre som kjenner seg igjen?

Skrevet

Joda, redusert hårvekst på leggene ble konstatert iløpet av helgen. Det å ha glatte legger et døgn etter sist barbering har vært et ukjent fenomen for meg tidligere...og denne helgen oppdaget jeg at det varer og varer.... Helt genialt spør du meg, med tanke på hvor slitsomt det vil bli å holde slikt vedlike etterhvert.

Har eller ingen store håroppdagelser enda...

Skrevet

Saktere?? Syns det virker som det er mere hår overalt jeg nå...Fått mere hår på magen også...Håper dette vil endre seg da nurkene har kommet altså.. Ikke mye pent gitt!!

Skrevet

he he he, jeg har og fått dun på magen, oppdaget det for noen dager siden. sååå rart da! skjer mye merkelig med oss :)

Skrevet

Enig der ja.... Fikk sjokk da jeg så dunet på magen.. hahaha

Skrevet

Dunet har inntatt meg også.. skikkelig lekkert..

Skrevet

ikke sikkert alle får det? ! vet ikke jeg men, hadde nå aldri hørt om det før eller jeg da :) men j er i uke 18+2, og fikk det for ca en uke siden tenker jeg....

Skrevet

Jeg også syns håret vokser fortere enn vanlig - OVER ALT§#%?!..hørte at håret vokser forterere hvis mann får gutt!! (men jordmoren sa et dette bare var tull):-)

Skrevet

hårene på leggene vokser en del fortere enn før!! kunne gå 2dager uten at jeg kjente at det vokste ut igjen.. men nå er det nesten vokst ut for fullt etter 1 dag!! blir så frustrert.. må jo bruke en formue i barberblader.. :( hehe. er det sånn at man venter gutt om hårene på leggene vokser fortere?? :) har følt fra begynnnelsen at jeg venter en gutt..vet det jo ikke sikkert.. men har tatt meg selv i å referere babyen som HAN når jeg snakker om graviditeten :) hehe.. litt rart..

Skrevet

ja jeg også, mye mindre hår på leggene og fått svarte stygge hår på magen....rart.

Skrevet

hmm mine hår på leggen gror også saktere, men jeg har fått mer hår på magen, liksom de har blitt lengre og blitt mer, og har en "liten " stripe.

Må jo også si at jeg ikke mister like mye hår på hode lengre, men det har jeg hørt detter av når du ammer :(:(:( snufs Begynner jo endelig å bli litt fylde i håret ;);)

Skrevet

Foresten så vokser håret på hode raskere......må iallefall farge etterveksten oftere enn før...........

Skrevet

Så morsomt at det er flere enn jeg som har lagt merke til dette kroppslige fenomenet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...