mamma til Armand & Even Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 jeg klarer ikke å stå på beina idag .blir med engang svimmel. Jeg skulle handle idag men ble innmari dårlig i butiiken og måtte sette meg ned på gulvet skal jeg til legevakten og skjekke blodtrykket eller ???
Gifteklar:0)) Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Huff. vet akkurat hvordan du har det.jeg er også plaget med at jeg ofte vil svime av. jeg har veldig lavt blodtrykk.jeg fikk beskjed av jordmor om å drikke mye vann. har derfor med en vannflaske uansett hvor jeg går.
seff Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Det kan jo være greit å ta en tur til legen og sjekke blodtrykket. Både lavt og høyt BT kan jo gi svimmelhet. Lav Hb kan jo også være en mulighet...Har vært plaget av sinnsyk svimmelhet, aller verst fram til uke 16 ca, og BT mitt har egentlig vært normalt hele tiden...Det er utrolig ubehagelig hvertfall, det eneste som hjelper er å sitte ned eller å legge seg på sengen. Jeg var selv innom føden her om dagen, for da hadde jeg vært så sinnsykt sliten/høy puls/svimmel så lenge. De sjekket det meste, alt var bra og den lille var propell i magen som vanlig, men fikk beskjed om å sjekke opp i Hb, pluss ta det med veldig ro. Du kan jo kanskje ta en tlf til føden og høre hva de synes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå