Gå til innhold

Hvor mange er vi her som...

Anbefalte innlegg

..Ikke har vaert gravide foer i det hele tatt?...

Har dere det saann som meg? Jeg lurer stadig vekk paa om kanskje noe kan vaere galt med meg og at jeg ikke kan vite det, fordi kroppen min aldri har bevist meg det motsatte... Jeg har saann en rar menstruasjon, regelmessig, men med rar farge, og rar utflod nesten hele mnd, og ingen gynekolog har kunnet si meg hva det kommer av..

Og her sitter jeg og venter, i min 6.pp, (IKM paa fredag/loerdag) som jeg vet ikke er saa lenge, men likevel... Jeg er saa ufattelig redd noe skal vaere galt!!!

Flere som foeler noe lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6892678-hvor-mange-er-vi-her-som/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke slik rar mens trur jeg.. men allikevel så er det ett eller annet som sier meg at jeg ikke kan bli gravid.. veit ikke hvor den tanken kommer fra, er ingenting som tyder på det, men allikevel er den tanken der.. den tanken har jeg hatt så lenge jeg kan huske.. så for vær test jeg har tatt så bare forsterker det den følelsen.. veit ikke om det var helt det du mente men jeg svarte for det jeg:)

jeg har tenkt tanken mange ganger.. jeg har fått bekreftet at jeg ikke har hatt el.. så var kjempe redd for at jeg ikke kunne bli det og at jeg kom til å trenge hjelp.. men vips! i dag tok jeg el test.. og den var positiv.. jeg er så glad at jeg ikke kan få sagt det. det er 8mnd siden jeg sluttet på p-piller og el har ikke kommet før nå.. det kan jo være det med deg også? har du gått på p-piller?

jeg har ikke barn fra før..... har ikke gått på p piller.... bare ca 1 år da jeg var ca 18 år.... har følt nå i mange år før jeg ble prøver at jeg ikke kan få barn, eller at det kan bli vanskelig, vet ikke hvorfor, har bare følt det..... har prøvd i 1 år nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...