Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Dere som har vogner med lufthjul er dere ikke plaget med at de punkterer?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 jeg har hatt lufthjul siden 2001 og ALDRI punktert
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Jo, vi har klart det 3 ganger på 2 mnd. Første gangen lurer vi på om vi ikke fikk hjelp av noen, så ut som noen ahdde satt en stift rett i hjulet. Andre gangen ahdde jeg kjørt oppi glassskår, at det stod fast ett skår i hjulet var vi så dumme at vi ikke sjekket før etter den 3. gangen som da selvfølgelig var turen rett etter at vi hadde skiftet hjul.
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 kjøp en liten flaske med skum til punktering....er dritkjett å stå timer hjemmefra med punga dekk og masse varer. Med denne flaska setter du på ventilen å fyller opp og det holder i mange dager!!!! Du får disse flaskene på bensinstasjoner
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Jo, hatt to forskjellige vogner med lufthjul, begge typer har gitt opplevelser med hyppige punkteringer. Virker som det er stor belastning på selve festet mellom ventil og slangen. Nå tar jeg riktignok vognen med på stier og ikke bare på glatte asfaltveier - men likevel! Aldri opplevd mer frustrasjon og irritasjon. Nei - massive gummihjul. De er det aldri noen problemer med !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå