påskebarn-06 Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 klarer dere å pumpe dere med avent-pumpe? Snuppa er 6mnd.Jeg får ikke ut en dråpe.Er det godt med vakum i når dere pumper. Altså, jeg har aldri fått det til egentlig, klarer å håndpumpe, men idag klarte jeg ikke håndpumpe engang. Har jo litt mindre melk nå da klart, men vil ikke miste melken helt. Snuppa drikker seg mett på meg enda.
meg & to små vampyrer Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Hei hei! Jeg klarer å pumpe med aventpumpa mi, den manuelle. Tok vekk den silikondingsen, så blei det godt med vakum:) Men jeg kjenner andre jenter som syns det blir bedre vakum MED den silikondingsen, så begge deler går nok. Om jeg pumper på det ene brystet mens lille gutten min ammer på det andre, mer ker jeg at jeg slapper godt av og får til pumpinga mye bedre enn ellers:)
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 kommer masse melk ut når jeg bruker aventpumpa mi...:-) går kjempefint! husk og ha brystvorten godt inni...i begynnelsen pumpet jeg mye "luft" fordi brystvorten sto sjeivt der inni...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg får ikke ut en dråpe heller:-) Prøvd flere ganger. Har tenkt å prøve igjen men uten den silikondelen. Min gutt er 5 mnd. Er du sikker på at du var irolig når du prøvde håndpumping idag? jeg skulle skynde meg litt en gang, og kom ikke noe ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå