mirremamma Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 E fatta ik at "nån" e nødt t å bry se me innlegg som dem syns e teit,dom el irriteranes.. Koffør gidd å skriv svar el komentar vest man irriter se?? E syns sjøl ik at nån spørsmål e "dom", man må få lov t å spørr om d main lura på..alle har forskjellie ting man tenk på å syns d e greit å "hiv" ut spørsmåle her..e d ik derfor vi har d forume her da?? Så no syns e dæm som syns der kjem opp teite spørsmål : la vær å bry dåkker me å svar... E bi kjempe lei me vest e skriv et innlegg å spørr om nå e føl e vikti,åsså e d nån andre som drit me ut å sei at d e eit teit spørsmål.. Håpa kji dåkker bi sur på me no..mått berre få d ut..
LisaColli Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 enig med deg:) selv om f.eks røyke-debatter aldri tar slutt, og folk irriterer seg over slike innlegg, hvorfor svare da? selv svarer jeg bare hvis jeg kan komme med råd eller noe positivt! som oftest
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 enig enig!!! kunne ikke sagt det bedre selv..
Fjerdemann på vei Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er helt enig (Tror jeg, er fryktelig vanskelig å forstå når folk skriver dialekt syns jeg. vanligvis svarer jeg ikke på innlegg skrevet på dialekt, for tar så mye lengre tid å lese:) Neida.. Eller jo, er helt enig, hvor vanskelig er det å bare overse spørsmål/innlegg man synes er teite. (Og ja, jeg synes dialekt er irriterende...) =)
mirremamma Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2006 hehe syns dialekta mi e fiiin e... men kan forstå at den kan var vanskeli å tyd;-)
Fjerdemann på vei Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, den er nok veldig fin, sier ikke noe på det. Har ingenting i mot dialekt i tale, men på trykk synes jeg det blir tungvindt.. Dialekt i tale er jo bare flott, hadde vært fryktelig kjedelig om alle snakket likt...
mirremamma Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2006 joda klart d e litt vanskeli å førstå..men e så vant me å skriv sånn ;-) kan start me å gjør om ordene så blir d lettar å forstå ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå