Gå til innhold

irriteranes innlegg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

E fatta ik at "nån" e nødt t å bry se me innlegg som dem syns e teit,dom el irriteranes.. Koffør gidd å skriv svar el komentar vest man irriter se??

E syns sjøl ik at nån spørsmål e "dom", man må få lov t å spørr om d main lura på..alle har forskjellie ting man tenk på å syns d e greit å "hiv" ut spørsmåle her..e d ik derfor vi har d forume her da??

Så no syns e dæm som syns der kjem opp teite spørsmål : la vær å bry dåkker me å svar...

E bi kjempe lei me vest e skriv et innlegg å spørr om nå e føl e vikti,åsså e d nån andre som drit me ut å sei at d e eit teit spørsmål..

Håpa kji dåkker bi sur på me no..mått berre få d ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg:) selv om f.eks røyke-debatter aldri tar slutt, og folk irriterer seg over slike innlegg, hvorfor svare da? selv svarer jeg bare hvis jeg kan komme med råd eller noe positivt! som oftest :P

Skrevet

Jeg er helt enig (Tror jeg, er fryktelig vanskelig å forstå når folk skriver dialekt syns jeg. vanligvis svarer jeg ikke på innlegg skrevet på dialekt, for tar så mye lengre tid å lese:) Neida..

Eller jo, er helt enig, hvor vanskelig er det å bare overse spørsmål/innlegg man synes er teite.

(Og ja, jeg synes dialekt er irriterende...)

=)

Skrevet

hehe syns dialekta mi e fiiin e... men kan forstå at den kan var vanskeli å tyd;-)

Skrevet

Ja, den er nok veldig fin, sier ikke noe på det. Har ingenting i mot dialekt i tale, men på trykk synes jeg det blir tungvindt..

Dialekt i tale er jo bare flott, hadde vært fryktelig kjedelig om alle snakket likt...

Skrevet

joda klart d e litt vanskeli å førstå..men e så vant me å skriv sånn ;-) kan start me å gjør om ordene så blir d lettar å forstå ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...