Gå til innhold

Hva kjøper vi i julegave til en samboer som har alt?=)hva skal dere kjøpe til deres typer/samboere?

ninobaby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tøfler er en fin ting da!

og trenger ikke være så dyr theller..

min fikk tøfler og bruker de hele tida. blei kjempeglad.

og hvis han har litt stil, hva med å strikke en kul lue med skjerf til, eller et gavekort på fotmassasje eller erotisk massasje?

er jo så mye en kan gjøre som ikke koster penger..

vi pleier lage alle julegavene våre selv vi.. begynner i august.

i fjor broderte vi håndkler til alle (eller putetrekk) og i år får alle hjemmelaget plommesyltetøy.

høres kanskje knepent ut, men min nærmeste familie(ikke medberegnet kjærstens familie) teller 16 stk. da blir det dyrt om en skal kjøpe til alle!

Og vi har felles økonomi, så blir litt påtatt om vi kjøper dyre gaver til hverandre..

Annonse

En skikkelig stilig armygrønn boblejakke skal min få, den er ganske dyr da, 1700, men jeg regner med jeg får noe fint av han, det får jeg alltid. i tilegg skal han få en blid kjæreste som villig skal ha masse sex med han=) ;)

Annonse

I fjor kjøpte vi skikkelige fjellsko til hverandre, vi synes det var gret og spandere på oss noe som vi trengte og ikke kjøper ellers. I år tror jeg det blir Bergans-jakke til ham. Jeg fikk det fra ham i bursdagsgave, og han trenger det, så jeg tenkte det kunne være litt morsomt om jeg hadde kjøpt en herremodell som matchet til min jakke;) vi har sett på en aktuell:)

Er ikke så nøye om vi vet hva vi får av hverandre. vi kjøper noe vi har bruk for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...