Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Er det bare meg eller? Føler alle holder på å velte fordi puppene er gigasvære... Jeg har aldri hatt pupper egentlig...så selfølgelig er det litt mere nå..men vil forsatt påstå jeg ikke har pupper... Er dette BARE meg det angår? Nesten flaut å bla frem brystet for å amme...(når den tid kommer...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Skal love deg at de vokser masse når du får melk i de;=)
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 du er ikke alene : ) Mine er ikke heller noe å skryte av, så jeg er spent på om jeg finner ammeBH som er passe... Syns de fleste ammebh'ene jeg har sett er svære og slaskete... Ikke akkurat egnet til å "pynte" på brystene, sånn som vanlge bh'er heldigvis kan! ; ) Vi får gå med trippel ammeinnlegg for å fylle ut plassen i bh'en! hehe! Men så slipper man jo mange av de problemene som oppstår ved for store bryster da!
2barns mor Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Brystene blir jo større når det kommer melk i de.... men jeg er en av de som har store bryster fra før, så det er ikke bare positive ting med å store melkefylte bryster heller..... vanskelig å få tak i gode amme-bh`er, vonde skuldre og nakke - resulterer i hodepine. Var kjempeglad når jeg var ferdig med ammingen, slik at de ble litt mindre. Du bør iallefall ikke skjemmes over å amme fordi brystene er små, ingen er jo like. Men heldigvis er det like mye melk og næring i små bryster som i store!
Meg&Lilleskatten Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg tror deg...det er nok sånn sett bedre med de mindre brystene...Både og med alt egentlig;) Men blir de SÅ mye større med melken altså? trodde ikke den gjorde veldig utslag..men det kan jo bli intressant.... ;P Finner heller ingen amme-BH som paasser, fordi de er STORE! trippelt ammeinlegg hørtes bra ut..hehe:P -Men som som du sier 2barnsmor, så er det heldigvis ingen sammenheng mellom størrelse og næringsinnhold..=)
SpongeBob Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Du kan måtte amme litt oftere pga lite lagringsplass, har jeg hørt, men ellers er vel variasjonen svært vanlig... Det er vel bare vi storbrystede som klager mest:)
Nr-3-i-Magen Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Mine har heller ikke vokst noe særlig i graviditeten, og de er ikke store i utgangspunktet. Brukte 75B før jeg blei gravid, og bruker det samme nå. Men jeg har ikke hatt noe problem med at amme-bhene er store, heller motsatt. Har kjøpt tre stk til å ha med på sykehuset, og måtte faktisk opp i 80D for at de skulle bli litt store (fra sparkjøp), men jeg vet jo ikke om de kommer til å passe med melkesprengte pupper og ammeinnlegg i, derfor kjøpte jeg noen billige bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå