Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ha dette? Fikk litt bakoversveis pga prisen, og lurer på om en ikke kan bruke et teppe/tjukt håndkle i stedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger veldig ofte med stellematte med stelleveska

Skrevet

mente sånn som man har på stellebordet..Har ikke stellebord men skal stelle på baderomsbenken. Stellemattene er dessuten 5 cm for brei for benken min..

Skrevet

Jeg har kjøpt stellematte på ikea, med oppblåsbare kanter, den kostet ikke mye og fungerer like bra som de dyre vil jeg tro.

Skrevet

lurer også veldig på dette. jeg skal bruke vaskemaskinen denne gangen men den er firkantet, ikke avlang. men de fleste stellemattene jeg har sett er avlange.tror jeg bare bruker noe mykt med noe vanntett over og så hådkle over der igjen. må vel funke det.

Skrevet

jeg har også kjøpt på ikea, 59kr om jeg ikke husker helt feil!

Skrevet

Ja, synes den på ikea ser helt grei ut jeg.

Gidder ikke betale flere hundre kroner for en stellematte bare fordi den er større eller har finere farger, har jo et håndkle over den uansett.

Skrevet

nei, det er nok av andre ting å bruke pengene på ;) og stellematte er strengt tatt ikke det viktigste:)

Skrevet

Ikea sin funket fint for meg, skal bruke det denne gangen også. Det man blåser opp.

Skrevet

Samme her :) Brukte ikea sin forrige gang, og skal kjøpe samme type denne gangen også. Selve matta er jo ikke oppblåsbar, det er bare kantene. ingen vits i å kjøpe dyre alternativer når de billige er minst like gode :)

Skrevet

Hmm.. Jeg var akkurat på fru Lyng i dag, og der koster en stellematte 299,-

Er dette mye? Jeg synes ikke det, og kommer til å gå for en slik stellematte.

Skrevet

jysk har sånn som passer til vakemaskin. Koster rundt 100 kr....

Skrevet

Jeg fant en veldig fin som kosta 300 kr fra Babydan, men ble for bred til baderomsbenken vår. IKEA sin passet helt perfekt, kan heller ha et fint teppe eller håndkle over.

Skrevet

Når det koster under hundrelappen for ikeas stellematte så syns jeg 299 er dyrt ja. Men klart - den kan jo være verdt pengene, jeg har aldri sett den så jeg skal egentlig ikke uttale meg :)

Skrevet

Selvfølgelig kan man bruke et håndkle. Bruk et stort badehåndkle som kan brettes flere ganger. Trenger ikke kant heller, man skal uansett aldri snu ryggen til babyen på stellebordet, og alltid holde en hånd på ham/henne.

Selv har jeg bruke en bit skumgummi med trekk sydd av plastlaken, og lagt et håndkle oppå.

Skrevet

IKEA-matten:

er det noen som har navnet på den?

var på Ikea slependen i går, men fant ikke noen stellematte...

Skrevet

Du finner den nede,der hvor de har baderomsting! hvis j ikek husker feil ligger den der de har søppelbøtter til og ha på stellbord.de har også de liggende oppe,på barneavd der de har senger og håndklær og tisselaken og dyner!den er ikke så lett og kjenne igjen,for den er jo ikke blåst opp,bare rullet sammen med plastikk rundt,pakket inn!men bare og høre med de som jobber der,vet de har den der,sett den mange ganger!

Skrevet

Kjøpte stellematte på jysk, og den kostet under 100lappen. De har også billige stellematter på spar kjøp..

Skrevet

vi har også kjøpt den de har på ikea...synes den er genial...grei å ha med seg når man skal bort ei helg er den også:)

Skrevet

Må og må.....men det finnes jo billige alternativer, som f.eks Ikea sin. Den er helt grei. Vi har en fra Babydan til ca 300,- og i tillegg har vi den oppblåsbare fra Ikea som jeg brukte å legge gutten på på baderomsgulvet mens jeg dusjet. -Men den fungerer like bra, så kunne godt hatt en slik på stelebordet også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...