Gå til innhold

Bukplastikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har tatt, eller vurdert dette?

Magen, eller vomma som jeg kaller den plager meg voldsomt.

JEg vurderer noe aå drastisk...Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok full bukplastikk for tre år siden. Min "vom" plaga meg så mye at jeg stadig var på sykehus for å fjerne verkende byller i lysken, samt at jeg hadde endel sopp og infeksjoner i navel og i hudfolden. Stod nesten fem år på venting for å bli vurdert, og deretter nesten ett år til før jeg ble sendt på en privatklinikk med avtale i det offentlige. Idag går dette mye raskere på grunn av Fritt Sykehusvalg som ble innført noen pr tilbake. Det ble fjernet 1,2 kg hud, og jeg hadde på forhånd slanket meg så mye at det ikke var noe å fettsuge. (dette er naturligvis ikke blitt værende borte...) Jeg har absoultt ingen ting negativt å fortelle. MEN..... vær sikker på at du er ferdig med barn og at du tar det så alvorlig at du tar hensyn tilkroppen din i den tiden som trengs postoperativt. Dette er en stor operasjon. Lykke til, håper du får det i orden før sommeren om det er det du ønsker...

Skrevet

Hvorfor være sikker på at en er ferdig med barn? Hva om jeg ble gravid 1 år etterpå da?

Skrevet

For all del, det er jo ditt valg, men husk at sjansen for at huden din utvider seg også denne gangen er lik som ved forrige svangerskap. Dette er en dyr operasjon (om du betaler den selv), og det er uansett et risikabelt inngrep. (Noe alle inngrep under generell anestesi er, men også spesielt pga det store omfanget på sårflate).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...