Gå til innhold

Nå er jeg drittlei av å prøve å lete etter kjønnsnøytrale klær! :(

Anbefalte innlegg

Har vært rundt på x antall butikker i dag, å det er jo helt umulig å finne noe som er kjønnsnøytralt. Det lille jeg finner er enten str 50 eler 68. Blir helt fortvilt.

Hadde ikke tenkt å kjøpe mer enn 2 bukser da, men det er jo greit å kjøpe noe en liker og ikke bare for å ha noe.

*hyl*

Fortsetter under...

har du vært på cubus og lindex?? der har de en del.. en del i gult, grønt og brunt på lindex.. var der istad.. de har litt på barn og utstyr også.. de har og mye fint på kappahl, men tror ikke det er så mye nøytralt. men mye å finne når du veit kjønnet, sånn etterhvert..

Kjøpt ei gul sparkebukse med løve på cubus... syns den va kjæmpe søt... uansett om det bi jente eller gutt... har også vært på exit å kjøpt dress med sau på da... men ellers va det dårli stelt dær... også e det jo litt kjedeli at det mæste nøytrale e kvitt... Æ har da godt om jenteklea og litt nøytralt og gutteklea fra sist, så det bi nok ikke meir kleshandling før babyen e kommen....

Annonse

åh, den gule sparkebuksa har jeg også kjøpt! den er så søøøt! Nå venter vi gutt da men vil ikke se han bare i lyseblått.... synes også jeg har sett en del kjønnsnøytralt på cubus og kappahl... Men er vel ikke lett...

Får lete litt der også, mulig de har fått inn litt den siste tiden:)

Den med sau på var søt, men hadde den kun i str 50 :(

Flyger fort det som er i str 56 og 62 desverre.

Men neste uke skal jeg utover bare for å shoppe, så da blir det vel til at jeg leter litt grundigere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...