Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Hei hei jenter.. Er det noen her som er færdig med graviditeten?? Jeg fikk min lille prinsesse den 29.09. Jeg ble satt i gang og fikk 5 cm åpning men alt ente med keisersnitt.. I dag skulle jeg og min kjære ha sex for første gang etter fødselen, men det var ikke noen god opplevelse. Det var vondt og han kom ikke skikkeli inn..Det ble bare dypping vis dere skjønner hva jeg mener.. Det jeg lurer på er om noen andre har opplevd det samme og om dette blir bedre. Hva er det som gjør at det føles ut som om det er stengt der nede???? Vil ha mitt orntlige sex liv tilbake.....
jippi 3 gang Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Vente litt kanskje, det kommer etterhvert, men hvis det ikke er ok, er det sikkert lurt å vente............
Tullemor til 2 Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Det kan ofte ta lang tid å "komme i gang" igjen. Husk at det har kommet en hel baby ut fra underlivet ditt! Jeg hadde ikke orket tanken etter så kort tid. Det er bare å ta tiden til hjelp. Det ordner seg etter hvert.
2barns mor Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Selv om du har tatt keisersnitt, så tar det vel sin tid før alt fungerer som det skal der nede. Ta tiden til hjelp, så ordner det seg etter hvert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå