ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 det er bare en bebis på bildet,men det er en av hver tror jeg...nja....er hvertfall 11+1....hehe...dere får se...de er jo litt store da..har ben og armer og greier....flott asså...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2006 http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/454150 jeg ser jo nå at det er bildet av samme foster....ser hvertfall sånn ut...men der ser dere den ene hvertfall...søtt
Fru Barbro von Kobro Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Så fin Gratulerer med tvillingar! Så kjekt!! Hadde du mistanke om at det var meir enn ein? Eg er ganske sikker på at eg er ca 11 veker på veg no, men då eg var hos legen i veke 7/8 sa ho at det verka som eg var ein del meir enn det. Etter det har eg byrja å tenkja på at det kan vera tvillingar. Har brukt gravidbukser i fleire veker allereie.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2006 hehe...så spennende...tihi...men jeg hadde en følelse om at det var tvillinger ja...men visste ikke det før i dag... så det blir spennende å se da..om du får det du å=)
Fru Barbro von Kobro Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Hadde jo vore gøy det Har ei jente på ti mnd, så det hadde vel blitt litt slitsomt òg, hihi.. Skal til legen neste måndag for å høyra hjertelyden, så då får vi sjå..
*We68* Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Gratulerer så mye...var sikkert kjempekjekt å være på UL o attpåtil se TO bebier der :-) Du sa du mistenkte det fordi du var stor. Veit du hvor stor du er da? har du målt hvor høyt livmora de er kommet opp?
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Så artig!! Koselig at du vil dele dette med oss! Gleder meg til jeg en dag kommer meg på ul.....
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2006 du we....du ser jo magen på de bildene....jeg er ikke så ille stor..hehe...men en liten søt mage er det jo..hehe
*We68* Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg gleder meg til jeg skal på UL så jeg får se om der er bare en jeg. For min mager er mye større. Helt forferdelig, og ikke oppblåst på en måte, helt gravidmage. Jordmora kjente livmora midt mellom navlen og bekkenet i uke 10+6 så jeg er litt spent må jeg innrømme nå.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2006 åjå..hehe....det høres spennende ut..hehe...du må holde oss oppdatert asså..tihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå