Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Da jeg var på 6-ukers-kontroll hos legen trodde jeg at han skulle foreta GU, men det gjorde han ikke... bare pratet litt om prevansjon og ga meg en resept på minipiller... jeg ble så forundret og rakk ikke å spørre om han ikke skulle ta GU før jeg sto på venteværelset igjen... Andre som ikke har tatt GU på kontrollen? Trodde liksom at man skulle få sjekket at alt sto bra til der nede...
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 trodde det var derfor vi var på 6 ukers kontroll?? var ihvertfall det jeg fikk beskjed om..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Jordmora jeg gikk til tok ikke GU. Hun sa at de bare gjorde det hvis man hadde problemer av noe slag (smerter e.l.). Var bare greit for min del- tar ikke GU om jeg ikke må
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 jeg fikk ikke heller...ble like paff som deg...legen tok noen blodprøver å spurte og jeg sluttet å blø...det var det...
Allean, Fia og lillebror Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg spurte jordmor på føden om dette, om det var vanlig å få gu på 6 ukers kontrollen. Og hun sa at det ikke var nødvendig. Legen min satt det opp automatisk likevel. Og jeg syntes egentlig det var greit. Men det er altså ikke nødvendig så lenge man ikke har noen plager.
Englefjas Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg tok heller ikke det. Legen spurte om jeg ville, men at det ikke var nødvendig siden jeg ikke hadde smerter, så jeg sa nei. Angret litt etterpå, for det hadde vært greit å sjekke at alt stod bra til. Jaja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå